Show your Hamilton(s)

Storend bij het dragen en de tijd aflezen? Nee absoluut niet.

Storend bij het maken van een mooie foto?
Ja heel storend. Je ziet altijd het fototoestel of de smartphone in de reflectie of je krijgt de kleur van de dial niet goed op de foto door de reflectie.

Is reflectie dus een deal breaker? Nee, absoluut niet. Lekker aanschaffen dus.

1 like

Opleiding volgen vandaag.

Close up

12 likes

Nieuwe release van Hamilton, de Pilot Pioneer Mechanical Chronograph (mond vol)

Linkje

20 likes

Hij is binnen! Ik moet zeggen dat ik aangenaam verrast ben over dit horloge uit 1990. De conditie is nagenoeg nieuw. Ik kan geen enkel krasje vinden. Hij is net niet NOS omdat de stickers er niet meer op zitten en de band is niet origineel.

Die band is wel echt een heel goedkoop leren bandje, maar dat wist ik van te voren.
Wat denken jullie… zou zo’n Hamilton Canvas bandje die bij de KFM date geleverd worden mooi staan?
Ik heb nu tijdelijk deze Erika’s Originals er op zitten.

13 likes

Een paar maanden in bezit. Ik heb deze gekocht op HF en vandaag eens op een NDC strap gedaan.

21 likes

Jazzmaster inclusief sunburst en mega spiegeling door gebrek aan AR coating haha

6 likes

Met die rode wijzer en patina nummers ken ik hem niet, mooi! Welk model is dit?

1 like

Volgens mij is dit de editie van de game Far Cry 6.

3 likes

Klopt helemaal! Het horloge zit zelfs ook in de game verwerkt als gear die je kunt dragen.

1 like

kunnen we met zijn allen niet eens een poging doen om hamilton er van te overtuigen dat hun horloges echt een ar coating nodig hebben. het gebrek hieraan heeft mij eens doen besluiten een best mooi hamilton horloge weer te verkopen. ik heb nu ook een aantal hamiltons op het oog. het ontbreken van de coating weerhoudt mij er van een van aan te schaffen.

1 like

Hij is mooi :slight_smile: de advertentie van de limited in “Te Koop” was binnen 1 dag weer weg :frowning:

De X-wind Sandstorm Beige :sunglasses:

17 likes

Helemaal mee eens! Dat is wel één van de redenen dat ie van mij weg mag.

10 likes

Gave kleur.
Deed mij erg aan deze denken.

Weet niet wie er eerst mee kwam, maar qua kleur weer eens wat anders.

Edit:
Om on topic te blijven.

2 likes

Ik weet dat dit een ‘show’ topic is maar heeft er iemand meer ervaring met de Hamilton Jazzmaster Open Heart (42mm)

Sinds het laatste bezoek aan de juwelier ben ik op deze verliefd:

4 likes

dit is daar een heel mooi voorbeeld van. zo duur gaat een coating toch niet worden.


Mijn eerste automatic. Zeer tevreden van, ik heb hem nog steeds :blush:

8 likes

Mooi!

Hoe dik is jouw pols?
De mijne is maar 15,7 en toch zag het er niet slecht uit :thinking:

1 like

17,5. Draagt ok ook op de kleinere pols mi maar is natuurlijk persoonlijke smaak.

1 like

“Ik heb geen dunne pols, hij is gewoon tapered” :smirk:

Volgende maand toch nog eens gaan passen om zeker te zijn :nerd_face:

1 like