Show your Hamilton(s)

Zon gaaf model die khaki king!

1 like

Inderdaad, is op het moment ook het enige wat ik draag. Sinds aankoop nog niet weer een ander horloge om gehad.

Helaas is de klik er tussen mij en de Khaki navy niet…

Had me erg verheugd op dit horloge, maar kom na een paar weken dragen er achter dat het toch niet helemaal mijn horloge is…

Had hem mede gekocht als vakantie horloge en als we terug zijn van vakantie zal ik goeie foto’s maken en hem in het blauwe gedeelte zetten.

Mocht er op voorhand een forum lid geïnteresseerd zijn, dan hoor ik het graag.

6 likes

Het combineren van hobby’s.

16 likes

Jammer man, wat bevalt er niet?

Weet je wat hier nou het ergste van is??

Ik kan het je niet vertellen, het is werkelijk een prachtig horloge,een genot om te dragen met de rubberenband, mooie wijzerplaat, vette lume, machtig gangreserve enz. enz.

Maar die klik…die is er ff niet

Hamilton American Classic Intra-matic Automatic. Referentie H38455751 , ETA2892-2 uurwerk, 38mm, 20mm lugs op een Watchgecko Four Oaks bandje.

20 likes

8 likes

Iemand hier die de Hamilton Khaki in brons heeft? Mijn interesse ligt erg hoor voor dit horloge namelijk

Leather Nato :white_check_mark:

10 likes

Poosje terug gepast. Toch best lekker.

18 likes

Oh wauw, die charcoal dial geeft hem wel dat beetje extra. Wat een mooi horloge. Ik kende deze nog niet.

Prachtig exemplaar! Ik zou hem niet dragen maar ik kan hem zeker waarderen!

Sta op het punt om de trekker over te halen op dit horloge. Moet nog even de prijs in m’n hoofd goed praten. Wel een dingetje vind ik hoor. Zal een kwestie van tijd zijn denk ik…

2 likes

Gewoon mooi !

1 like

Dank je Bert. Het is echt vintage vibes met de moderne technologie.

Diet Hamilton echt heel goed: all time klassiekers opnieuw uitbrengen.

Over technologie gesproken. De Breitling Caliber 30 die in Seuperoceans zit is een opgeluktei ETA2892-2. Factor vijf verschil in prijs.

1 like

Dan ga ik zeker de NA topics in de gaten houden. Heb zelf nog geen Khaki gehad maar het zijn wel hele toffe horloges. En deze lijkt me een erg goede instap te zijn in bronzen horloges.

1 like

True… Ik denk zelfs de beste deal in brons op dit moment. Toch blijft de 300 ballen opgeld op de gewone kast me erg gortig.

Ben momenteel in Drenthe op vakantie btw en ik heb deze week al op het punt gestaan om ‘m in Groningen stad te gaan kopen. Blijkt potverdorie dat die Hamilton dealer hier (juwelier) met vakantie is. Sta ik dan met m’n 800 ballen in de kontzak.

Wel van de nood een deugd gemaakt en een echte Groningse Eierbal gegeten. Echt een aanrader bij een bezoek aan Grunn. :+1:t3:

2 likes

Bestel je hem bij Olfert voor €700,- met de actiecode AKT1DESCR0

Weer een hondertje minder om goed te praten in je hoofd.

2 likes

Thnx, Zeker een goede aanbieding. Gaat mee in de overweging.