Show your Hamilton(s)

Noem het dan gelijk maar een “aaierbaale” :wink:

1 like

I stand corrected

1 like

Dat is een hele mooie Mnandi!!!

1 like

Even een foto van een oudje in bijna NOS staat. Let niet op de datum. Foto is van een paar dagen geleden haha, maar ik zou hem eigenlijk vaker moeten dragen.

15 likes

6 likes

er zijn 2 hamilton dealers in de provincie groningen

martin van dalen in de stad groningen en juwelier luitjens in musselkanaal (heeft volgens mij een grote collectie hamilton)

1 like

Ja klopt, maar na een bezoekje aan Groningen stad was ik er wel klaar mee. Wat een onoverzichtelijke en chaotische kl*te stad is dat eigenlijk. Het is me nog niet duidelijk waar je nu moet fietsen en waar je kan lopen zonder ondersteboven gefietst te worden?? :face_with_raised_eyebrow:

Enfin, ik heb me weer teruggetrokken in het vakantie chalet :evergreen_tree::sleeping:. Laat Musselkanaal voor wat het is en kijk volgende week wel weer in Eindhoven.

Groningen is nou echt een fietsstad bij uitstek :slight_smile: alle lichten staan op elkaar afgestemd zodat je een groene strook hebt, daarbij zijn ze ook wel bezig geweest met experimenten zoals wanneer het regent gaat het licht eerder op groen etc

2 likes

Lang verhaal kort:
Fietser en brallende studenten (op fietsen)… Dat typeert Groningen…

mazzel dat je in de vakantieperiode er was :wink: vanaf september is het dan waarschijnlijk een hel voor je :stuck_out_tongue:

Owjee, dan wil ik daar inderdaad niet zijn…

Maar we gaan een beetje lang off topic.
Iemand nog een gave Hamilton om te laten zien? Het liefst de bronze met wat eigen patina?

1 like

als rasechte groninger voel ik mij toch wel aangevallen door de kritiek op mijn favo stad. helaas moet ik je wel gelijk geven mbt. fietsers, studenten, verkeerscirculatieplan en ga zo maar door. er zijn leukere steden !

1 like

Liet mezelf inderdaad even wat te ver door gaan, daarbij niet gehinderd door enige kennis van de stad, diens geschiedenis en de must see / must do… Ze zal best beter verdienen… :facepunch:t3:

De eierbal heeft een hoop goed gemaakt iig.

1 like

groningen is gewoon een leuke stad, je moet gewoon weten waar je moet zijn. jaren geleden zijn we een keer in amsterdam geweest in de 9 straatjes. geweldige ervaring.

1 like

Kan gebeuren. Op zoek naar een andere?

Eerst de Hamilton maar zien te verkopen

(staat ondertussen in het blauwe gedeelte)

En dan sluit ik zeker niet uit dat er iets anders gaat komen, maar denk niet dat het een “duiker” gaat worden

Jazzmaster met custom Gunny strap

6 likes

Die band is super mooi. Waar heb je de band weg?

Hi,
De strap komt van Peter Gunny, maakt veel mooie en goede kwaliteit, je kunt ook een eigen model bij hem laten maken van alle soorten materiaal in vele kleuren, echt een aanrader, ik heb meerdere straps van hem.

Gr,
Jan

3 likes

@jord gisteren de Hamilton Khaki Field in brons besteld online. Dus deze week bij de voordeur liggen om ‘m op te wachten.