Show your Hamilton(s)

Nice! Ben heel benieuwd.

Voor de gene die het nog niet door had. Ik ben ontzettend enthousiast over de Khaki King! Het draagcomfort, de styling, de banden die hij zonder problemen verslind en zijn gladde behuizing. De gladde behuizing is op dit moment echt goud. Bij het aankleden van mijn dochter of de luier verschonen was er met een duiker vaak het risico dat ik krassen maakte. Bij het insmeren van zonnebrand ook geen probleem. De Breitling Colt die ik heb heeft op de bezel 4 staande markers, deze zijn wat onhandig.

Dikke plus punten voor de Hamilton.

6 likes

Daar ga ik tzt eens kijken voor mijn Jazzmaster. Bedankt:)

Hier nog een mooie Hammie met power reserve indicator ref H325190. Paar jaar geleden opgepikt, weinig gedragen nu veel om de pols!

6 likes

Gisteren mijn nieuwe aanwinst binnen gekregen. De Hamilton Khaki Field Bronze.
Grote blij bij mij…

Nu lekker om de pols en binnenkort een mooie NA schrijven.

15 likes

Hij is mooi, veel draagplezier gewenst.

1 like

Oh ben benieuwd. Hou ons op de hoogte hoe de bronzen patina ontwikkeld. Leuk horloge. Kan niet misgaan met een khaki field

1 like

Poah deze is inderdaad heel erg gaaf!

1 like

Ga ik zeker doen. :+1:t3:
Ben voornemens om ‘m als daily te gaan dragen, dus zal jullie zeker op de hoogte houden vwb de patina…

Thnx, de look and feel zijn echt super bij dit horloge. Echt een aanrader tot nu toe…

2 likes

Recent het horlogevirus te pakken en mijn eerste keuze viel op deze Hamilton :heart_eyes:

12 likes

Mooie Hamilton en welkom bij de club,veel draagplezier gewenst.

1 like

dat is bewijs van een hele goede smaak.

1 like

Mijn vriendin noemde het een aliexpress horloge :rofl: die slaapt nu buiten….

2 likes

5 likes

Overgenomen van HF lid…
Meteen op Perlon gezet i.v.m. het warme weer…

10 likes

Staat hem goed, veel draagplezier gewenst met de Hamilton.

1 like

Vandaag maar eens op Bruin Leder.

14 likes

Staat hem goed.

1 like

Deze foto is beter… :wink:

6 likes

Gefeliciteerd met je NA. Ik heb mijn Khaki King mee gehad naar mijn vorige vakantie bestemming. Dat was er goed bevallen en ben er erg van gecharmeerd. Vooral dat elke band goed smoelt.

1 like