Kon de verleiding niet weerstaan , altijd wel een khaki gewild ,vind het een mooie uitgave, zeker op groene of zwarte nato
Ben wel benieuwd naar de foto’s.
Vind het ook zeker geen lelijk horloge. Leuke uitgave, maar niet helemaal voor mij.
Ik vind deze Chrono van Hamilton echt heel gaaf. Prachtige dail en mooie draagbare afmetingen. Alleen door het H-31 kaliber een beetje bulky. Maar zolang je hem maar op leer draagt heb je daar helemaal geen last van.
Mooie! Welk model is dit? Ik kan hem niet vinden via Google.
Hamilton Khaki Field ‘SWAT’ Quartz ETA 955.112
Gaaf, die Bonklip! Waar heb je die opgeduikeld, maken ze die nog?
Hoe is het draagcomfort?
Het draagcomfort is echt top! Ik vind het een perfecte combi tussen metaal en een nato, doordat hij zo enorm flexibel is, en de hele band is één grote micro-afsteller. Ik werd geïnspireerd om hem te kopen door Serica, die de bonklips van Joseph Bonnie gebruikt, daar heb ik hem zelf ook besteld. Forstner bands maakt ook goeie, volgens mij.
Ze zijn wat prijzig voor het ratelbandje wat je er voor terugkrijgt, dus ik heb zelf een hele tijd gewacht totdat ik de trekker heb overgehaald. Maar nu ik hem heb, is het me dubbel en dwars waard!
De prijs is wel fors, ja…
Maar zo’n Bonklip is eigenlijk wel een must-have voor een klassiek getint horloge.
Ik laat het ook even bezinken
Kun je een beetje een juiste pasvorm vinden met die bruine leder strap die er origineel op zit? Ik namelijk niet, bij mij kwam het uiteinde net niet onder de tweede keeper, hetgeen me hoogst irriteerde.
Via Cheapest nato straps wat alternatief spul besteld wat beter past en via SteveoStraps heb ik deze incomming:
Vandaag de Khaki op een orange bandje van Strapseeker met Kevlar look.
Vind het zelf wel geslaagd met dit orange .
Met dank aan @nielsrr voor het mogen overnemen van deze mooie en nieuwe bandje.
Ja hij bevalt echt super! Ik zie elke dag de kleur van het brons veranderen. Het straalt iets uit wat heel goed bij deze field watch past op een of andere manier. Het is ook echt eens wat anders tussen al dat RVS geweld in de collectie.
Bij mij past hij goed door de 2e lus. Ik heb een 16.5cm pols en heb dus mazzel. Ik had daar al wel over gelezen in reviews en was even afwachten idd.
Ik zoek ook nog een mooie NATO met bronsen hardware. Maar daar moet ik nog even naar zoeken.