Show your Hamilton(s)

Pan-europ op Hirsch racing strap.

12 likes

He een Hamilton topic joh. Heb alleen deze, maar even klein mankementje dus tijdelijk niet in bezit

5 likes

10 likes

Is dit de nieuwe khaki field?
Erg gaaf horloge, ik zag hem laatst bij de Bijenkorf in Rotterdam. De prijs viel me heel erg mee, bleek de Quartz versie :frowning:

Niet echt nieuw hoor :blush:

11 likes

10 likes

1 like

10 likes

10 likes

Hamilton Jazzmaster Viewmatic Skeleton H42545551. Prachtige klok maar wil deze nu verkopen. Is als nieuw met een geheel nieuwe en ongebruikte band dus
 :wink:

1 like

Dus
je dacht ik “ik maak een verkapt verkooptopic aan”


Nou ja, ik verwacht geen Rolex toestanden waarbij bij sommige modellen deze melding voldoende is voor een volle p.b. box van je HF account.

Grt, Marco

2 likes

Ik vind dit nog wel meevallen, een opmerking in een merk topic.
Er zijn leden bij waarbij de marketing machine dag en nacht op volle toeren draait. En ook daar zie ik geen problemen in. Lekker laten rouleren binnen het forum, leuk. :slight_smile:

2 likes

In principe mee eens maar dit ligt er net ff te dik bovenop als je al 1 week(!) lid bent


Verder is/wordt mijn opmerking nergens onvriendelijk of onheus, toch?

Grt. Marco

1 like

Je moet ergens beginnen. :slight_smile:

Nee, nee. :slight_smile: Zo vat ik het ook niet op. Mijn reactie was ook niet een aanvallende of verdedigende reactie richting jou.

1 like

Klopt, zorgen als nieuw lid dat je z.s.m. verkooprechten krijgt. Deze is lekker onderweg met 3 berichten in een week. Er zijn leden met rechten die (veel) minder doen.

Hierin mist een woord of
?

Grt. Marco

1 like

Aangepast. Ik kan duidelijk geen twee dingen tegelijk. :innocent:

1 like

Prima, ik heb het idee dat we elkaar wel begrijpen en respecteren.

Grt. Marco

1 like

Ik wil een keer smokkelen
 hier een ex waar ik spijt van heb dat ik deze heb laten gaan:
[URL=http://s356.photobucket.com/user/MotoSkooly/media/Hamilton_zps8f9z9lww.jpg.html][/URL]

3 likes

Yep, mooie klok! Haha, ja Marco dat is waar maar ach, ik heb nog meer te delen welke ik niet wil verkopen :smile:

1 like