Super! Goed dat ze naar de community hebben geluisterd! Deze ga ik in de gaten houden!
Cool! Hopelijk komt er ook een update van de copper, 40mm zou voor mij een instant buy zijn
Ik zit mee op de hype-train.
Echt een beauty!
Hij is toch prachtig!
Ooh leuk! Wij verwachten alvast veel plaatjes als hij er is
Hier hetzelfde! Altijd mooi gevonden, maar 42mm was mij veel te groot. Ik ben benieuwd wat je er van gaat vinden! Zou de case bijvoorbeeld hetzelfde zijn als de gewone 38mm
KF Automatic? Hoeveel ruimte zit er tussen de strap en de case in? Bij de KFM vond ik dit namelijk erg veel. Hopelijk sluit die hier mooi aan… kortom, ik ben heel benieuwd naar je eerste bevindingen!
Er zijn echter ook mensen voor wie 42mm perfect is. Ik zou graag zien dat modellen in meerdere maten beschikbaar zouden zijn. Sommige merken doen dat wel, maal veel ook niet.
Kom maar door met de foto’s!
Ik denk dat ik 'm eerst maar eens ga passen voordat ik een nier inlever (of een van m’n huidige horloges weg gaat)
Niet verkeerd, ik ben een grote voorstander kleinere horloge maat. Wel lijkt me de kroon in verhouding ietwat groot
Het had 40mm moeten zijn, dan had ik hem direct in de winkelwagen liggen.
Bij de Bijenkorf is de ‘grote’ Murph nu met 20% korting
Heb de kleine nu om maar ik moet er niet aan denken dat die nog 4mm groter zou zijn. 38 is perfect op mijn pols.
Ik zal morgen met daglicht even foto’s maken.
Ja leuk ! Ben heel erg benieuwd
De AR is zoals het Hamilton betaamt.
Even snel een foto want we moeten weg. Erg jammer dat er geen drilled lugs inzitten want het is een echte bandenslet!
Heel gaaf!
Hij staat goed zeg!
Ik zal dit weekend even goeie foto’s maken. Het zit echt geweldig om de pols. Een van de fijnste kasten die ik heb!