Staat zeker mooi op staal. Als de prijs acceptabel is zou ik het doen
Prachtig horloge. Maar wat mij betreft doet deze bezel afbreuk aan het uiterlijk. Er zal vast een gedachte achter zitten, maar ik zie het niet.
Niet verkeerd maar door de bezel vind ik het geen Jazzmaster model
Ik vind patina ook heel mooi, en dat verschilt idd per persoon, maar ook per type legering. Maar als ik de patina zie, dan zal het denk ik niet heel mooi staan met de cordura, en wellicht moet ik idd verder kijken.
Dank voor advies!
Zonde! Sterkste punt van de jazzmaster serie waren de kastpoten en ingetogenheid. Nu is het een heel generiek geheel. Heel zijn eigen smoel kwijt…zonde
Helemaal eens! Nog steeds de mooiste jazzmaster tot nu, jouw model ik wil die witte nog eens
Ik ben best wel getriggerd door cordura icm brons. Misschien ga ik dit binnenkort wel een keer proberen… Zal wellicht het resultaat hier in dit topic laten zien…
Ja Ferry, show eens
Hallo zeg, stond op punt om de douche in te gaan, maar goed voor mijn HF vrienden heb ik veel over .
Mooi Ferry en welke band heb je erop gezet?
Blijft heel gaaf
Silvester hij is nu in de sale
https://pijnenburgjuweliers.nl/product/hamilton-jazzmaster-11/
Soort nepaanbieding was jarenlang 675 euro. Nu door de ‘inflatie’ ineens 845 euro…
Maar thanks voor het meedenken
Gewoon een lerenband met vlindersluiting, heb wel de originele stalen band maar vind deze mooier staan dan staal. Ondanks dat ik best wel van stalen banden ben, moet deze meer een dresser uitstralen. Heb er nog 1 maar dat is de open hart en die is op staal. Draag ik echt heel zelden, smaken veranderen he
P.S en ik douche geen 5 minuten