Show your Hamilton(s)

Wat een knaller!
Meteen de mooiste Hamilton die ik ken.

2 likes

Dank mannen!

@JanDoedel ik denk donkerbruin of antraciet leer. Maar Bordeauxrood kan ook. :grinning:

1 like

Erg mooi. Toffe combinatie van kleuren.
Kast is ook :+1:

1 like

Dankjewel! Ben er ook zeer blij mee. Ik was meteen verkocht toen ik ‘m puur bij toeval zag op de site van Van Willegen. Direct opgehaald aldaar. Aardig personeel btw. Mooie winkel met heel veel horloge candy. :ok_hand:

17 likes

Deze twee besteld…

3 likes

Had ik toch een zaadje geplant? :smile:
Denk dat ze allebei wel goed staan (als de kleuren hetzelfde zijn als op de plaatjes)!

1 like

Dat zaadje was al ontkiemd. :grin: De originele bandjes zijn voor mij verre van optimaal. Ik denk deze twee erg goed zullen staan.

1 like

Werkt ook weer :ok_hand::sunglasses:

8 likes

Moet deze over 100 jaar pas weer voor een overhaul?

2123 is het serienr

1 like

Schitterend! Waar heb je deze besteld?

1 like

Hier…

En hier…

1 like

Cushion case :ok_hand:

10 likes

Titanium.

7 likes

Deze week een Khaki Field op de kop getikt :sunglasses:. Die komt vaak langs op Youtube ed, vooral vanwege de prijs kwaliteit en wordt vaak genoemd als een van de beste instappers ohgv Zwitserse horloges. Veel online lof voor de Khaki in ieder geval.

Na redelijk wat luxere horloges te hebben mogen ervaren moet ik zeggen dat ik de lof voor deze Khaki meer dan terecht vind!

Handopwinden voelt echt top, helaas hoeft dat met 80 uur reserve niet vaak :slightly_smiling_face: Hij loopt ook keurig, zo’n -5s in 3 dagen tot nu toe.

Anyway, foto van de Hamildinkee:

14 likes

Heb je ook een plaatje van de achterkant?

1 like

Mag een stock foto? Anders moet ik gaan lopen priegelen met de nato. :confounded:

6 likes

Thnx! Die A-10 movements zijn aardig nauwkeurig is mijn ervaring met die khaki automatic die ik destijds van je heb overgenomen.

1 like

Blijft t tof ding, draag 'm eigelijk te weinig.

1 like

Ah juist. :+1: En de 80u power reserve is ook erg lekker.

1 like