Ja top dingetje, met 100m WR had ‘m echt compleet gemaakt.
Ik bedoel natuurlijk H-10. De hand-opwinder met 80 uur is de H-50, lopen net zo mooi.
In de Pan-Europ zit blijkbaar een H-30.
Heel gaaf! Elvis would approve
Zo ik heb er maar eens een single-pass nato van gemaakt. Stukken beter zo…veel minder bulky en dus fijner op de pols.
Ik kan m’n zoektocht naar vervangend bandje ook staken want deze band staat ‘m gewoon supergoed.
—
Gaaf hoor. Mag ik vragen waar de band vandaan komt?
Thx! Die zat origineel bij het horloge samen met een lederen band met vlindersluiting.
Staat hem goed iig
vind het een mooi horloge! ook al stiekem naar gekeken, maar qua bandjes is het wel redelijk beperkt zo te zien?
Maar net hoe je smaak is denk ik. Nu ik eens wat heb geprobeerd met lederen bandjes moet ik zeggen dat zo’n kleurige single-pass nato eigenlijk perfect is icm dit horloge. De gangbare kleuren leer zoals bruin en grijs kan ook nog.
Ik vond gisteren een site met heel veel single-pass natos. Hier dus :
daar zitten nog wel wat leuke kleurtjes bij idd!
Heeft deze nou curved spring bars?
Als je een beetje handig bent kan je een single pass NATO ook opdelen in 2 stukken en als gewone 2-delige strap gebruiken. Alleen even uitmeten waar je de buckle onder of naast je pols wilt hebben. En de juiste kleur garen gebruiken om de uiteinden te fixen.
Curved idd. Ja ik had het idee ook al voor ogen gehad. Maar eerlijk gezegd vind ik de strap nu al perfect nadat ik het dubbele deel heb verwijderd. Prima zo’n single-pass strap.
Voor experimenteer-doeleinden heb ik net een aantal cheapo’s besteld bij CNS. Als het mislukt is het gewoon prullenbak.