Gefeliciteerd! Hoe bevalt ie? Draagt erg mooi, weet je je polsmaat? Als deze in januari nog beschikbaar is hak ik de knoop misschien ook wel door.
Hij bevalt heel goed! Loopt heel netjes en draagt super licht. Mijn polsmaat is 18cm. Hij lijkt op de foto wat klein, ik moet zeggen dat mijn Christopher Ward (C63 Sealander 36mm) veel groter oogt terwijl het dezelfde maat is. Ik mis wel echt de micro adjust. Ik merk dat ik 'm toch 1x per dag een tandje meer of minder wil geven. Dus toch maar op zoek naar een nieuwe clasp of band met micro adjustment.
Lume is trouwens ook heel goed gedaan. Ik zal eens een foto posten.
En de dikte? Sommige online video’s doen lijken alsof deze wat aan de dikke kant is.
Ik ben heel erg fan van mijn Hamiltons. Van links naar rechts:
Railroad chrono
Converter Chrono
Pilot 46mm
X-Landing ChronoGMT
Khaki Field Conservation chrono
Jazzmaster Moonphase Triple Date Chrono (nu op staal)
Begin dit jaar kocht ik mijn eerste Hamilton, een Murph 38 mm die ik onlangs op een Uncle bracelet zette.
Gisteren kwam mijn laatste aanwinst binnen de Cooper waar ik ontzetten tevreden van ben, die draagt ook ongelofelijk comfortabel net als de Murph.
Mooie horloges! Ik heb zelf de Jazzmaster Viewmatic (H32515155) en ben ook erg tevreden over Hamilton. Ik vind alleen dat de vouwsluiting nogal vaak “per ongeluk” open gaat tijdens het dragen.
Mvg
Nieuwigheid van het veerklem systeem.
Een minuscuul druppeltje naaimachine olie doet wonderen
Druppeltje naaimachine olie ja? Dat hebben we hier denk ik nog wel ergens liggen volgens mij…
Dikte is 10.8mm voor de Hamilton, voelt absoluut niet dik. Mijn Christopher ward Sealander is 10.75mm en die voelt dikker, maar dat komt denk ik omdat het horloge zwaarder is.
Die zijn mooi he ! Heb ze zelf ook allebei.
Maar dan de Murph in 42mm.