Show your Hamilton(s)

Zou iemand hier zijn ervaringen willen delen mbt de lume op de Hamilton Khaki Field Mechanical?

Kan ik deze om 05h00 aflezen?

Deze dus:

Hamilton-Khaki-Field-Mechanical-Review-gear-patrol-lead-feature-v2-jpg

7 likes

Niet geweldig naar mijn mening, denk dat ie na 5u nog wel af te lezen is wanneer het heel erg donker is.

1 like

In mijn ervaring is de lume van Hamilton eigelijk om te huilen voor hun field watches.
Het moet echt donker zijn en het horloge vlak voor je ogen wil je om 5 uur in de ochtend kunnen zien dat de wijzers ongeveer op die positie staan. Als er een streepje licht is wordt het een blur.
Daarom slinger ik 's nachts meestal een CWC met luminova om, dat is nooit een probleem om af te lezen.

1 like

Mijn eerste grote mensen horloge. :slight_smile: Ik vind hem prachtig.

16 likes

Mooi man! veel plezier ermee! :wink:

1 like

Ik ook :+1:

1 like

Mooi :star_struck: Gefeliciteerd

1 like

Vandaag opgehaald. Heel blij mee! Gezellig naast mn Khaki Field Chrono in de box :wink:. Alleen mn beoogde collectie van chrono, diver, GMT en dress is nu kortgesloten met deze dressy GMT…ga ik stoppen…

10 likes

Dat roep ik ook elke keer :grin: Mooie Hamilton trouwens! :+1:

1 like

Sinds vandaag weer een Hamilton in de collectie.
Vroeger al eens een gehad maar dat was een 38 mm.
Veel te klein naar mijn zin.
Nu dus de Khaki field 42 mm, wel direct dat zgn.“leren” bandje er af en een Swiss Military Hanowa erop geslingerd :sunglasses:

10 likes

:point_up_2:herkenbaar, ik hoor het mezelf zeggen :rofl:

Normaal, maar zeker geen Seiko/Citizen niveau. Ik heb er geen moeite mee in ieder geval :+1:

4 likes

:frog: Frogman baby…

6 likes

7 likes

Avondwissel

8 likes

8 likes

Die had ik in de blauwe kleur.
Altijd nog een tikkeltje spijt die weggedaan te hebben.

8 likes

Probeer eens een rode… :sunglasses:

1 like

Khaki field expedition 39mm

10 likes