tof!
Gefeliciteerd met je NA
Tof horloge. Nu al een klassieker. Gefeliciteerd
Thanks man!
Ik ben erg blij met dit ongewone exemplaar, alleen in 1992 gemaakt, de 9965, 33mm, met automatisch uurwerk (die na een tik pas gaat lopen ;-)).
Cool is de relatief rustige wijzerplaat maar natuurlij het écht gave is die prachtige markering op zes uur en de railroad markering. Net ff wat anders
Het is jammer dat 1 van de wijzers z’n lume heeft verloren, lijkt bijna alsof je door de wijzer heen kunt kijken…
P.S. als mensen een tip hebben waar dit horloge evt. voor onderhoud te brengen (waar ze m zoveel mogelijk in originele staat kunnen houden), dan hoor ik het natuurlijk graag !
Mooi horloge!
Zeer mooie uitgave. Ik vind de wijzerplaat ook een rustig en mooie gebalanceerde uitstraling hebben. Dat is de reden dat ik onlangs de Quartz Khaki heb aangeschaft. Wees er zuinig op.
Blauwe dial en op leer ziet er zeer netjes uit! Ben zelf ook nog altijd blij met de Jazzmaster
Via Hamilton zelf. Volgens de website is dat 230 euro. Ook de wijzer zullen in jouw geval dan wel vervangen worden. Kast wordt opgemaakt (eventueel met satijnen finish) en nieuwe pakkingen.
https://www.hamiltonwatch.com/nl-be/watch-intervention.html
Of een horlogemaker benaderen via het bekende HF lijstje. Maar of die het voor minder doet…
Dank! Ja, Hamilton doet het en die EUR 230 klinkt als een redelijke prijs.
Weet alleen niet of ik de wijzer wil vervangen. Dan zou ik er op moeten vertrouwen dat ze die er in laten zitten