Show your Hamilton(s)

Dat valt toch wel mee? De leren band zit praktisch tegen de kast aan zo te zien.

Ik vind dit ook geen model voor een stalen band, dressers horen op (exotisch) leer naar mijn mening.

Klopt dat komt omdat ik zelf leren banden maak en dus zelf kan bepalen hoe de band aansluit. Een ‘dunnetje’ laat teveel ruimte tussen kast en band, maar dat is slechts hoe ik het prefereer.

1 like

Zolang ie maar niet tegen de kast schuurt :wink:

1 like

Wow, helemaal de bom. Ik kan het weten :kissing_heart:

1 like

:grinning:

1 like

11 likes

M’n Khaki Field Expedition 41mm. 🩵

20 likes

Kijk hier af en toe met plezier rond. Heb zelf geen Hamilton, maar we waren vandaag bij een juwelier voor een sieraad voor mijn vrouw. En deze juwelier had net Hamilton in de collectie genomen. En ook wat brochure materiaal in huis dus.

Kennen jullie vast wel denk ik? Toch een heel aardig kijk boekje!

7 likes

Mensen die ervaring hebben met temperatuurverschillen wat betreft hun khaki 5atm? Hoor daar meerdere dingen over… is het echt iets om zorgen over te maken of…? Mensen die alleen maar een beetje in het water staan en hun khaki onderdompelen waar het daarna flink mis is gegaan ivm condens. Hoor het graag :slight_smile:

Back to the seventies :sunglasses:

14 likes

Deze is heel erg mooi :+1:

1 like

Is het financieel lonend en te doen om hem bij Ashford te kopen? :thinking: Vind het een erg mooi horloge!

14 likes

Volgens mij komt er grofweg 25% bij aan invoer en BTW. Hij is out of stock overigens.

Ik heb wat huiswerk gedaan en dacht ook al dat er 25 procent bij komt .
Ik zou dan toch voor de blauwe gaan , vind dat een heel mooie strakke ingetogen klok!
Heb de blauwe in Frankrijk gespot voor 735 , dat vind ik wel een nette prijs.

Uiteraard komt dat erbij. Nog steeds veel goedkoper dan 735 euro vanuit Frankrijk.

Zou ik er nooit voor neerleggen. Ga er maar vanuit dat je flink afschrijft ook

16 likes

Oohh, afschrijvers hou ik niet zo van…
Maar waarom is dat? Dit is toch een redelijk normaal model :thinking:

Welkom bij de horloge hobby :grin:

Je schrijft op de meeste merken en modellen af, zeker in het lagere en midden segment. In het hogere segement ligt het er maar net aan. Maar als je wil investeren kun je beter in stenen gaan zitten.

Waarom? Net als een auto, pure waardevermindering van een gebruikt item.

2 likes