Show your Hamilton(s)

Okay, dus geen hele speciale reden voor afschrijving…

Wat noem jij speciaal? :wink:

Het is ook gewoon een kwestie van vraag en aanbod.

Klopt, altijd kwestie van vraag en aanbod
En een matig uurwerk zou de reden kunnen zijn bv…

Daar hoef je bij Hamilton geen zorgen om te maken, het is allemaal vrij solide naar mijn mening

Hamilton in the desert!

11 likes

11 likes

Beter om het hier te vragen, vermoed ik.

Ik heb sinds vandaag deze dressy dame om de pols. Gekregen van mijn geliefde. Een prima Quartz loopwerkje, super licht om de pols en gewoon een heerlijk eenvoudig en strak design.

De Hamilton Jazzmaster Small Second quartz

De zwarte band gaat waarschijnlijk plaatsmaken voor iets anders, waarschijnlijk voor een origineel stalen exemplaar, al vind ik die eigenlijk behoorlijk aan de prijs met € 130,-.

Maar ik ben ook op zoek naar leuke alternatieven. Wat zouden jullie doen met een klokje als deze?

Ik ben benieuwd naar jullie ideeën.

6 likes

Tof horloge! Echt heel netjes! :wink: Persoonlijk zou ik zelf de band zo laten, dat vind ikzelf het mooiste.

1 like

Dank je wel man! Die band gaat ook zeker niet weg. Ik wil er dus een bandje bij hebben en omdat ik hem met een stalenband eigenlijk nog mooier vind, dacht ik daar als eerste aan. Maar ik dacht “wellicht is een heel licht bruine band ook wel bruut”. :laughing:

Ik zat er toevallig ook naar te kijken deze week maar ik zocht een automaat en liefst een wat lichtere dial :upside_down_face:

Verder kun je natuurlijk nog even kijken naar wat verschillende bandjes met quick release, dan is wisselen zo gepiept en het is altijd wel leuk om verschillende bandjes te hebben :wink:

1 like

Kijk eens naar de keuzes van Hirsch. Donkerbruin zal zeker ook mooi staan.

1 like

Het is echt een leuke klok. Dit is de grey dial en die is behoorlijk licht. Ik had ook het liefst de automaat gehad, maar die is simpelweg niet meer te vinden in NL. Wel nog in Duitsland (en verder), maar aangezien het een cadeau van mijn vriendin was, mag ik al lang blij zijn met wat ik van haar gekregen heb. :wink:

Yes, dat is ook wel mijn doel (quick release). Dit bandje heeft geen enkele makkelijke release zover ik het kon zien. Het bandje is wel 20mm dus voldoende te vinden. Het liefst een vouw of vlindersluiting want zo’n bandje uit zijn vorm trekken vind ik niet fijn.

1 like

Thanks! Ik was afgelopen weekend bij Strego en daar hadden ze een rek staan met Hirsch bandjes. Zag er goed uit en best goed betaalbaar (afhankelijk van je keuze).

1 like

Ja, het veranderen van een bandje kan stiekem veel doen met een horloge. Dat quick release is wat dat betreft echt een uitkomst :+1: :+1:

Doe af en toe maar eens wat foto’s posten hier, ben benieuwd :slightly_smiling_face:

1 like

Voor wie er een zoekt:

Klikker-de-klik

10 likes

20 likes

Avondwissel

13 likes

10 likes

Deze week in roulatie, op later bijgekocht origineel staal

11 likes

Sinds afgelopen zaterfag trotse eigenaar van deze Pulsar!

11 likes