Show your Hamilton(s)

Had het gezien, rond die prijs is mooi. Maar ik koop liever niet over de grens. Daar ligt de moeilijkheidsgraad. Liefst op leer, maar dat is altijd aan te passen na aanschaf.

snap ik wel, maarja… soms moet je wel :slight_smile:

overigens - maar dat is open deur - kun je voor gelijke prijs beter op staal beginnen. Leer achteraf is makkelijker en goedkoper dan staal achteraf.

[quote=“jeroenderee, post:382, topic:32332, full:true”]
Intra-Matic 42mm / silver sunburst dial / vouwsluiting.
Erg mooi voor dat geld![/quote]

Volledig mee eens!

8 likes

Mijn vintage Hamilton électronic aan zijn nieuwe band :sunglasses:

8 likes

6 likes

Pff

Poging 2, want bovenstaande aanpassen laat staan verwijderen is blijkbaar zo lastig🤔

6 likes

10 likes

Mooie & frisse verschijning :thumbsup:

Nog steeds happy met deze Hammy.

8 likes

Ik ook…
:wink:

10 likes

Mijn Hamilton krijgt weer wat polstijd… Bestond hij destijds maar in automatic en 42mm. Blijft een heerlijk klokje en mijn instap in de zwitserse horlogewereld :blush:

5 likes

Mooi groen bandje !! van Geckota ? In ieder geval soort Cordura ?

Correct…is een Geckota Cordura Sport. Heb tegelijk ook een Geckota Nijlon Sport in dezelfde kleur besteld en van afstand zie je bijna geen verschil.:stuck_out_tongue_winking_eye:

Even een schaamteloze cross post omdat het hier wat stil is:

13 likes

Hammie time

Gr. Marc

2 likes

Wat een heerlijk klokje…:ok_hand:

11 likes

5 likes

Van de week van @jeroenderee deze mooie intra-matic 42 mm gekocht. Mooi horloge, ben er blij mee!

Vind het standaard bandje alleen wat gewoontjes. Wat vinden jullie hiervan?

Of eventueel zelfs hiervan (voor de zomer :wink:)

7 likes

Ik vind het standaard bandje van de Intra-Matic wel OK … en zou persoonlijk niet gaan voor een band met structuurelementen.

Die laatste combo doet het voor mij ook niet echt … maar smaken verschillen :wink:

2 likes