Show your Hamilton(s)

Niet precies deze maar heb de zwarte kort gehad en nog steeds in bezit de grijze en die is echt heel veelzijdig omdat een beetje meekleurt met de band, op een zwarte band wordt hij dan wat donkerder van kleur en dat kleurenspel maakt dat het een blijvertje is…De witte vind ik wel wat goedkoop eruit zien…Fotoos niet al te best helaas…


3 likes

Klopt, goed geheugen! Zal een paar foto’s posten.

@Hansje34 Heb de witte nooit in het echt gezien, maar kan de zwarte van harte aanraden. Prachtige klok die qua kwaliteit, afwerking etc niet onder doet voor duurdere horloges imo.

Genoeg? :wink:

6 likes

Mag best een lapje over je glas heen :stuck_out_tongue:

1 like

Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.

8 likes

Net binnen via HF!

10 likes

Nwe Khaki Field (mechanical) ! Voor mij n must have! :crazy_face::face_with_hand_over_mouth:

6 likes

Yes please!! 38mm Remie?

(Nog) geen idee :laughing: komt in januari.

1 like

http://wornandwound.com/hamilton-brings-back-affordable-classic-new-khaki-field-mechanical/

Is idd 38mm Hans.

2 likes

$500+ is niet heel scherp, aangezien ze de automatic voor veel minder verkopen, toch?

Nieuw.

De normale versie is USD 395: https://shop.hamiltonwatch.com/khaki-field-officer-mechanical-h69419363.html.

De re-issue is USD 515, vandaar mijn opmerking. Voor USD 120 extra krijg je wel een gave variant, dus ik neem mijn woorden terug @anon94081762EV

1 like

Maar es kijke in jan. wat hij hier wordt…

Maatje van me heeft de 1964 original en was erg blij dat ik hem jouw linkje appte. No-brainer voor hem :wink: Thanks

Sinds gisteren ook weer een trotse eigenaar van een mooie Hamilton.

8 likes

Heb helaas maar 2 Hamilton’s . Ben aan het sparen voor een derde. Mag je trouwens liefkozend tegen Hamilton’s zeggen : Hammy’s of Hammies? (net zoals je tegen Seiko Samurai’s,

Sammies, of Sammy zegt? Of is dat vloeken?)

3 likes

Ik noem mijn zes Hamiltons ook altijd Hammy’s :wink:

Zeker geen vloeken in mijn ogen !

2 likes

Hammies, pams, rollies, speedies… :stuck_out_tongue_winking_eye:

3 likes

Dank je wel Myrrhan, het is waard om onze Hammy’s te koesteren. Durfde het alleen niet goed ter sprake te brengen…

2 likes

Erg mooie Hammy’s trouwens Rene !! :wink: