Show your Hamilton(s)

Mijn nieuwe Hamilton GMT :kissing_heart:

32 likes

Oh wow :star_struck: ā€¦mooi horloge :+1:

Waar gekocht?

2 likes

Die is inderdaad erg mooi ! :heart_eyes:

2 likes

Bij Hour Passion in Roermond. Zat te dubben tussen deze twee. De zwarte valt meer op, maar de zilveren is op de pols een stuk mooier!

4 likes

Oh mooi hoor! Die zwarte is ook lekkerā€¦en met stalen band :+1::smiley:

1 like

Aangezien je hem waarschijnlijk op de pols gaat dragen zou ik voor zilver zijn gegaan

2 likes

Vandaag ook geweest. Bij hour pasion kon ik niet slagen.
Nog even bij tag geweest, maar heel eerlijk kon het mij niet raken wat ze hadden.
Bij victorynox hadden ze geen inox liggen en dus uiteindelijk zonder nieuwe aanschaf qua horloge naar huis gegaan.

Wat was het DRUK!

Mooi horloge, heb ik zelf ook gehad. Intussen enige tijd geleden geflipperd hier.

Heb ivm veelvuldig reizen een interesse in GMT, dual timezoneā€™s etc, en vandaar ook deze (en ook wegens een rare voorliefde voor Hamilton). Maar vond uiteindelijk toch een dual-timezone Oris een stuk leesbaarder en praktischer dan een derde uur-wijzer. Maar blijft mooi horloge!! (had hem op leer EN stalen bank uit Hong Kong)

1 like

Aah leuk dat je m ook heb gehaald! Veel draag plezier!

Ik draag m de laatste tijd veel op zwart :wink:

8 likes

Mooi!
Ik ben er wel blij mee, vind het een leuk horloge. Ik heb een zwarte vintage maar nog niet erop gehad. Ik ga het eens proberen.

2 likes

Nato all the way

4 likes

11 likes

5 likes

Hoe wissel je de band daarbij eigenlijk?

Hamilton op nato is top :slight_smile:

7 likes

Heb deze ook op mijn verlanglijstje staan. Maar dan toch de zwarte, en met leren bandā€¦
Ieder zijn eigen smaak zo blijkt weer.

4 likes

4 likes

Hamilton tijdens de BHV herhaling.

13 likes


Of

Wissel voor vandaag naar de grijze canvas band.

10 likes