Show your Hamilton(s)

Heb maar 1 Hamilton, ondanks dat ik hem esthetisch prachtig vind draag ik mijn andere horloges gewoon veel vaker. wacht wel even af tot ik in het blauwe deel mag :smiley:

10 likes

Vraagje aan de kenners hier. Wegens overstap naar een Rolex heb ik een jazzmaster maestro overā€¦ met leren band. Wat zou deze nog waard zijn? Ik ben de eerste eigenaar - ongeveer 3 jaar oud en in zeer goede staat. Eigenlijk alleen het leren bandje zal een keer vervangen moeten worden wegens slijtage.

Gekocht voor 1300 euro dacht ik. Moet ik even opzoeken (bon en doos heb ik nog). Wat zou ik er nu voor kunnen vragen? 750 euro?

2 likes

ff n ā€˜breakā€™ :stuck_out_tongue_winking_eye:

4 likes

Even wat bandjes bij gemaakt.

15 likes

Heb je er 1 te koop voor op :

2 likes

Deze grote jongen maar weer eens pols tijd geven. Wat een joekel zeg!


Hoewel? Past toch prima volgens mij. :sunglasses:

8 likes

close up shot

10 likes

Hamilton is een merk dat eigenlijk pas sinds kort bij mij op de radar is gekomen. Ik vind de klassiek gestijlde Hamiltons mooi door hun eenvoud. Maar ook de grote ā€œinterstellarā€ pilot watch hierboven vind ik een super mooi design (wel Ć©cht een enorm horloge maar het is ook een soort flieger).

Ik heb zojuist mijn eerste Hamilton gekocht. I twijfel nog steeds of 42 mm te groot is voor een horloge met een field watch geĆÆnspireerd ontwerp. (Khaki field day date op een MNStrap). Normaal gesproken ga ik alleen groter dan 40mm voor mijn duikers. Naast mijn twijfels over de maat is het horloge verder super.

10 likes

Die wat Cooper draagt in de film is net iets anders, ook mooier in mijn ogen. Met de dag aanduiding op de 12 Maar 42 MM dus te klein voor mij, vind ik :disappointed:

Coopers watch, 42 MM

46 MM versie

Dus de 46 MM versie staat al zoooooolang op mijn lijstje. Waarom ik een aankoop steeds maar weer vooruit schuif is mijzelf echt een raadsel :blush:

Gefeliciteerd en geniet ervan. Echt een hele mooie keuze !

1 like

Bedankt! Ha, altijd wat verwarrend als er andere verschillen zijn naast enkel het formaat.

Is de 42 mm echt te klein voor je? Ik heb redelijk grote klauwen (7.7 inch / 19.5 cm pols) en ik vind 42 mm horloges al vrij groot. Helemaal horloges met zo een grote wijzerplaat. De dag/datum complicatie op de 42 mm versie is ook mooier verwerkt in mijn ogen.

2 likes

Mijn Hamilton (plaatje geleend, hij moet nog binnenkort voor de lens), de Spirit of Liberty, al een tijd niet meer gedragen, de gelegenheid ontbreekt gewoon dus hij schuift binnenkort naar het blauw deel denk ik.

14704971_1161696857212488_1385750629456019456_n

3 likes

Hammi time ā€¦

3 likes

:thinking: Je hebt daar wel een goed punt en hij is te mooi om het niet te proberen.
Goed ! 46 van de lijst en de 42 erop ! :grinning: :+1:

1 like

En vanmiddag met deze naar de ZiggošŸ˜Ž

#kanniewachten

5 likes

:+1::+1:

1 like

De 42mm oogt zeker niks klein door de grote wijzerplaatā€¦ door de fijne bouw draagt ze niet groot. Het is een prachtige combi in de maten.
Zeker een aanrader, in mijn ogen draagbaarder en beter in balans dan de 46mm.
Ik ben er zeer blij mee, pracht sieraad.
49a6d768c6f47d363e73c6c1e74496403c7d2b2e_1_494x500

7 likes

Ben jaloersā€¦


Roger waters :+1::+1::+1::+1:

3 likes

Prachtige foto. Laat mooi zien wat ik altijd zo mooi aan Hamiltons vind.

Ik heb twee horloges die aan de 43 MM grenzen en vind ze echt net kunnen op mijn pols :blush:
42 would be stretching it.

1 like

Mooi hoor. Btw heeft Hamilton dit uurwerk ook aangepast van 28800 naar 21600? (tbv gang reserve naar 80u)

2 likes

Idd

1 like