Show your Hamilton(s)

Best wel jammer dat Hamilton dat op deze manier doet.

. Ik heb zelf niet zoveel met welk uurwerk oid erin zit. Welk horloge ik mooi vind vind ik mooi en koop ik evt. Deze vond ik erg gaaf, dus kopen maar.

De nieuwe versie met 80u gangreserve heeft wel een vele malen mooier aangezicht via de doorkijk aan de achterzijde Ivm t oude type

2 likes

ik heb bergepen dat Tissot dit nu ook doet

1 like

Uiteraard…maar het gaat mij er om dat de beweging van secondewijzer daardoor minder vloeiend wordt. En dat vind ik wel jammer. Gang reserve…meh.

1 like

Dat klopt idd. Dat had ik in reviews gelezen .
Goed gekeken alvorens de aanschaf… ik vind helemaal ok hoe ze glijd.
net niet vloeiend.

1 like

Hier goed te zien. https://youtu.be/Dz3VDAEyvdA

Oud en nieuw leggen ze naast elkaar ergens in t filmpje

2 likes

Ja duidelijk filmpje idd. Ik was 'm toevallig gisteren tegengekomen.

Toch vind ik het best handig. Ik kan mijn Hamilton twee dagen (heb volgens mij een voorloper met iets in de 60u pr) laten liggen en hij loopt dan nog. Mooier was geweest als je zowel de vloeiende wijzer als de pr had natuurlijk.

1 like

Eens.

1 like

Bruce !!

Geweldig Youtube kanaal. Hij maakt erg mooie filmpjes met veel macro shots :heart_eyes:

Hmmm. Ik zie trouwens dat de Hamilton website behoorlijk verandert is. Helaas wat minder informatief.
Heb toch liever de oude versie. Zag er ook mooier uit :confused:

Ik meld mij binnenkort ook officieel in dit topic! Een leuke Khaki Field gekocht in Duitsland. Wordt halverwegen juli pas geleverd, maar ach… Die tijd uitzitten zal nog wel lukken!

Het betreft een H69429931, dus de mechanische variant (handopwinder).
Heeft iemand enig idee waar je Nato’s kan kopen in dezelfde stijl als die Hamilton levert?

7 likes

Nice !! Congrats !! :tada: :grinning:

1 like

Mooi! Mag ik vragen waar je deze besteld hebt?

1 like

Dat mag jij zeker; clickerdekliq.

1 like

Crosspost

4 likes

Zo, het was gaaf of niet?? Ik ben net thuis maar wàt een show weer zeg!! Beetje off-topic maar ik weet nog van een eerser topic dat je zou gaan… (sorry voor de seiko in dit topic​:shushing_face::flushed:).

5 likes

Wow !!! Te gek

1 like

Voor de liefhebbers gaat 1 van mijn Hamilton’s in de verkoop.

https://link.marktplaats.nl/m1294053514

Kan nog niet posten in het 2dehands gedeelte hier… dus hoop dat dit mag :slightly_smiling_face:

Heb pink floyd ( toen waren ze nog samen)
In de jaren 80 gezien .dat vergeet je nooit
Meer . Vooral die licht effecten erbij !

3 likes