Show your Hamilton(s)

Hij is dan inderdaad misschien te groot voor je. Ik dacht nog dat hij te klein was voor mijn pols, maar dat valt wel mee :grin:

1 like

:smile:

1 like

Is zo een sluiting met snelverstel ook los te kopen? Ik heb nu zo een:

Het bandje zit nu bij mij net te los of net te strak… :exploding_head:

1 like

Hmmm, geen idee eigenlijk.
Misschien eens vrijblijvend informeren bij een Hamilton dealer.
https://www.boumanonline.nl/ is er een, volgens mij. Heb daar al vaak extra links gekocht voor mijn Hamiltons.

Moet wel passen dan, denk ik. Heb deze clasp alleen nog maar gezien p de Frogman. De aanzet voor de clasp (noem je dat zo ?) is 18mm.

5 likes

Hier mensen die Hamilton volgen op Instagram ?

Ik heb sterk het idee dat ze de Interstellar Murph watch aan het teasen zijn ! :scream:


(Hmmm, de filmpjes werken hier niet. 3 prachtige filmpjes op Instagram)

Iemand bekend met morse code ?

2 likes

100% M U R
Vind 't trouwens een super toffe film. Underrated

2 likes

Gaat het dan toch eindelijk gebeuren !!!
Veel te klein voor mij (waarschijnlijk), maar een erg mooi horloge.

En voor mij is Interstellar een van de mooiste films die ik ken. Naast Nolans Memento.

1 like

Heb geen instagram en ook geen facebook dus “keep us posted”

1 like

EUREKAAA! Yes, gaat zeker de Murph worden. Een beetje boring, maar wel een super tof design.

1 like

Je hoeft volgens mij geen Instagram te hebben om ze te bekijken op Instagram. Waarschijnlijk ga je gewoon naar de website versie en kan ze daar gewoon bekijken :smiley:

Jammer dat je op Discourse geen filmpjes kan uploaden / imbedden.

Ok. Ik zal eens kijken of instagram zonder account te bekijken is en mijn dochter vragen wat Discourse is. :blush:

1 like

Ah, sorry. Tuurlijk keep ik je posted hier :yum:
Dacht gewoon, volgens mij kan je wel Instagram bekijken zonder account. Hamilton is gewoon public daar :blush:

Discourse is de software waarop ons forum draait. Helaas kunnen wij alleen maar plaatjes uploaden en geen filmpjes. :smiley:

1 like

Weer een nieuw filmpje van hun op Instagram.
Het is wel 99% zeker dat dit de Murph watch word.

interstellar mystery
(Het is niet dit filmpje op hun Instagram, trouwens. Dit is gewoon een gifje van het net :grin: )

De morse code spelt tot nu toe EURE
Dus dat word wel zeker EUREKA

Ik vind dit echt super gaaf. Ondanks dat dit model waarschijnlijk veel en veel te klein voor mij zal zijn.
Toch hoop ik dat het geen LE word.
Vind Interstellar echt een geweldige film.

Wil eigenlijk ook nog steeds Coopers horloge hebben (stond al op mijn lijstje voor dat de film er was). Maar weer, die 42 mm versie is mij net te klein denk ik. En de 46 mm versie heeft die mooie ‘Day window’ niet op de 12 uur, maar op de 3 uur.
:thinking: Keuzes …

3 likes

Heel gaaf! Ben benieuwd hoe die in real life zal zijn :blush:

1 like

Als de prijs ‘oke’ is ga ik ervoor. Vind de film geweldig. Zou echter niet meer dan €300 overhebben voor zo een simpel ogend horloge. :sweat_smile:

1 like

Zou leuk zijn aangezien het dichtsbijzijnde model op de Murph watch de navy pioneer was en die is reteduur. Hoop dat de prijs een beetje redelijk wordt…

Vandaag ook lid geworden van het Hamilton genootschap

7 likes

Ah, daar is tie. Coopers watch, maar dan op leer. Cooper had hem op bracelet (ook mijn voorkeur)

En welkom ! Mooie aanwinst !

Heel mooi man!!! Gefeliciteerd :+1:t2:
Maar op bracelet blijf ik m het mooist vinden.:smile:

1 like