Show your Hamilton(s)

Mooi horloge, maar zowel de prijs als de afmetingen staan me in de weg voor een pre-order

O nee hoor. Als je mijn reacties hierboven leest kan je zien dat ik de Murph ook erg tof vind. Heb de film gezien en ook die vond ik geweldig. Maar het doosje waar de Murph in komt is gewoon mindblown. Bestaat uit meerdere lagen etc. Geweldig. :sunglasses:

1 like

Zoals de murph nu is zoek ik liever een khaki pioneer op. In 2020 of 2021 komt er vast wel een 38-40mm variant. Ik vind deze persoonlijk aan de grote kant.

1 like

Erg gaaf en mooi klokje. Maar waarom brengen ze dit nu pas uit 4 jaar nadat de film in de cinema is geweest?

afbeelding

11 likes

Wat een gezeik om die maat man !
Word er zo onderhand niet goed van 
 triest :confused:

3 likes

EDIT:
Ok, sorry daarvoor.
Ik weet jullie hebben net zo lang gewacht als mij hierop.
Dus ik kan begrijpen dat het een teleurstelling is wanneer het niet precies is wat je wil.
Voor mij had hij een halve of hele mm groter mogen zijn.

Maar ik ben gewoon onwijs blij dat het horloge nu toch bestaat :smiley:
Het is een van mijn favoriete films aller tijden en vind dit horloge dan best uniek voor mij.
Weliswaar met een behoorlijk prijskaartje.
Dus maar even een (paar) jaar geduld en er een tweede hands of grijs kopen :thinking:

3 likes

Hamilton Khaki Field LL Bean model 9415.
Caliber ETA 2801-2.

5 likes

Zit ie nu vol stof istie beschadigd ? :sweat_smile:

1 like

Zit op het glas. Is nu schoon.

1 like

Ah, gelukkig maar :wink:

1 like

Het doosje is een gelimiteerde uitgave van 2555 stuks. Dat maakt het extra waardevol voor de liefhebber.

1 like

De Jazzmaster chrono op een zwarte band. Bruine is versleten dus kan het mooi een keer proberen
 ik ben nog noet overtuigd


5 likes

Staat niet verkeerd maar de bruine band heeft mijn voorkeur.

Juist de maat zorgt er bij mij voor dat m’n ‘staat van opwinding’ naar 110% gaat!
Dat wat ik in m’n Oris Pointer Date miste, brengt deze me wel. Ik heb serieuze twijfels om die later dit jaar aan te schaffen!

1 like

Eureka in morse op de seconde wijzer :heart_eyes:

Damn damn damn, wat een gaaf horloge !
Hamilton heeft echt iets geweldigs gedaan met deze. Alles klopt. Zo zo mooi !

6 likes

Toch al in Hamilton mode de hele week, dus vandaag maar weer eens de worldtimer om :blush:

5 likes

Helemaal eens!! Erg mooi!

1 like

Vandaag de Cooper nog maar eens.

10 likes

Even de Hamilton uit de kast en op Nato gezet en nu maar afwachten of ik er een beetje aan kan wennen

44mm kast op 22mm nato

7 likes