Show your Hamilton(s)

Voor het eerst op staal.

10 likes

6 likes

Even op een andere band gezet, geen contrasterende witte stiksels meer, maar een croco leren band, staat m beter (vind ik) :blush:

7 likes

Even testen of ik er in slaag een foto te posten. Nieuw bandje trouwens, nog niet helemaal overtuigd van de kleur… :smile:

4 likes

Eigenlijk OT deze, maar ook weer niet, want een paar jaar na de productie ervan zou Hamilton dit merk inlijven en voortaan horloges verkopen onder de namen Huguenin, Hamilton Huguenin en Hamilton…

5 likes

Op een mooie nieuwe band :sunglasses:

10 likes

Afgelopen maandag mijn eerste “serieuze” horloge gekocht! Ben er tot nu toe super tevreden over!

18 likes

Gaaf !!!
Congrats !
Dat is ook een hele mooie !
Geniet ervan :slight_smile:

1 like

Dit dus ^^

10 likes

3 likes

Voordat ik een topic aanmaak eerst even hier proberen: mijn bruine/beige croc band van mijn Jazzmaster chrono is versleten
En ik ben op zoek naar een nieuwe (22mm). Voorkeur heeft origineel van Hamilton, alleen op de site kon ik de versie die ik zoek niet vinden. Weet iemand een online adres waar ik deze of vergelijkbaar kan vinden? Dank!

5 likes

Je kunt misschien even een mailtje naar BoumanOnline sturen. Robbert heeft voor mij ook een Hamilton bracelet gevonden.

1 like

Wat is het modelnummer van het horloge zelf?

Edit: als het de H32616553 is zou dit de band moeten zijn: https://www.hamiltonwatch.com/en-gb/jazzmaster-light-brown-strap-674437.html

Ref. H6003261011

6 likes

Zou je denken? Hij lijkt op de foto zo donker…

Tja, de fotos op de Hamilton site zijn wat dat betreft op zn zachtst gezegd interessant. Toen ik het horloge op de Hamilton site gevonden had leek de band zwart. Toen ik doorzocht op de ref van de band staat die erop als licht bruin…

Als je deze wilt bent je sws aangewezen op een dealer, dus kun je het door hen laten controleren. Staat er trouwens geen nummer op de band zelf?

Die is niet meer te lezen…

Trouwens, die band die ik vond sluit aan op de kast en die van jou is recht. Wellicht deze: https://www.hamiltonwatch.com/en-gb/catalog/product/view/_ignore_category/1/id/4833/s/jazzmaster-light-brown-strap/

Die is 20mm. Ik ga gewoon naar een dealer. Omschrijving zegt light brown dus je zou zeggen dat dat goed moet komen. Hopen dat het daar lukt. Dank voor je hulp!

1 like