Show your Hamilton(s)

11 likes

Ik heb nog een hagelnieuwe liggen. Meteen eraf gehaald en vervangen voor een zwarte band… Zal zo een foto pm-en

1 like

Vandaag de Hammie weer eens om. Vind het nog steeds een topper en eigelijk vreemd dat ik hem verder nooit ergens tegenkom. Zou dat aan zijn wat grotere (43mm) maat liggen?

7 likes

Weer eens een foto van mijn Khaki Action… ingezoomed vanuit een shoot. Blijf 'm mooi vinden.

3 likes

Niet mijn mod, maar erg gaaf! Een quartz (6361) wijzerplaat in een Khaki auto case, aangedreven door een ETA 2824… Ohja en domed plexi :sunglasses:

10 likes

8 likes

8 likes

Netjes HH!

1 like

Onder een schermerlampje doen de indicaties nog steeds prachtig weerkaatsen.

10 likes

Geldt dit ook als echte Hamilton? Ik denk het wel… De Buren workshops waren de basis van de Zwitserse Hamilton-productie!

Met dank aan @BasV, deze lag al een tijdje om als opknap-oefenobject te dienen tot ik erachter kwam dat deze wel eens om-en-nabij mijn geboortejaar gemaakt zou kunnen zijn. Vervolgens maar besloten om 'm bij Triade te Almere te laten servicen omdat dit te leuk is om te verprutsen. Loopt weer weer prachtig!
Ondanks de klassieke kleine maat misstaat ie helemaal niet!

Anti-magnetisch, shock-proof, zelfs gesigneerd kroontje…

5 likes

12 likes

Hamilton khaki king 42mm, binnenkort komt er een broertje bij de hammi khaki field xl in zwart.

8 likes

Ben sinds kort aan het oriënteren naar een Khaki Field Mechanical. De re issue van de Vietnam oorlog horloge.
Zie hem hier al verschillende keren voorbij komen.

Vraag aan jullie: ik wil dit eigenlijk als mijn ‘vakantie’ horloge gaan kopen. Ik ga er nooit mee zwemmen, maar wil hem gewoon overal mee naar toe nemen. Potje tennis enzo zou moeten kunnen.

In hoeverre is het een soort van Beater als zijnde mechanisch horloge?

7 likes

Mag hier ook posten sinds een week of twee, wat een knaller die khaki field

16 likes

Nice ! :heart_eyes:
Gefeliciteerd !

1 like

Nogmaals deze Buren Hamilton. Wat een kek dingetje! Heb er zelfs al 2x positef commentaar op gehad, dat gebeurt anders nooit :thinking:

Loopt als een tierelier, ca. 2 s/d en met een beetje spelen in bepaalde posities rond stabiel te houden. Heeft met nieuwe veer zowaar een reserve van 45 uur. En heel indrukwekkend hoe 1 minuut voor middernacht met een polsschuddende “SNOK” de datum in één keer verspringt.
De tritium-lume is overleden maar dat is 'm vergeven na ca. een halve eeuw…

7 likes

13 likes

HamiltonHamilton2

Vandaag binnen gekregen :slight_smile:

7 likes

MN strap???