Show your Hamilton(s)

19 likes

Khaki Navy UTC met maar liefst 3 schroefkronen :sweat_smile:

13 likes

Cool! Dus deze is bij jou terecht gekomen…:smile:

1 like

Dit vind ik een mooi horloge kerel, valt mijn oog toch elke keer weer op als ik een stapeltje Hamiltons tegenkom.

Heel mooi!!

Geniet ook nog steeds enorm van mijn Hamilton.

13 likes

Yes, ik was al even Hammi loos en deze is best bijzonder!

1 like

Dankjewel! :+1: Moet zeggen dat ik zeer aangenaam verrast ben. Zeker voor die prijs krijg je een boel horloge en een gaaf ontwerp met de brushed kast en polished bezel, lichtbollend saffier glas, en dikke signed kroon. Het geheel ziet er super fraai en stoer uit. Het formaat van 38mm met een nette l2l afmeting van 47mm is perfect. Plus een dikke 80 uur power reserve uit het aangepaste ETA uurwerk (21600bph ipv 28800) dat via de doorzichtige caseback is te bewonderen.

Mooi die opgelegde cijfers op jouw versie :ok_hand:

2 likes

herkenbaar.
Gewoonweg een super leuk, mooi hoogstaand horloge bied Hamilton je voor leuk geld.

1 like

Welk type is dit precies?

1 like

Khaki Field automatic, type nr H70455133

3 likes

Erg mooi :ok_hand:t2:.
Veel plezier ermee!

1 like

Dankjewel. :+1:

1 like

Nieuwe aanwinst :grin:

17 likes

Die heb ik 5 jaar continu gedragen als enige horloge. Werkelijk een tank van een klokje!

Na 5 jaar ware de rode accenten op de dail wel afgeschenen en was de data tussen 22 en 23 niet meer te verzetten. Bij doordraaien van het uur ging het dan weer wel perfect…

5 likes

7 likes

2 likes

Voor de mensen die hem in het ā€œzakmes en horlogeā€-items gemist hebben :grin:

Kakelverse Khaki Field Officer hand-winder

9 likes

Vandaag weer de Hamilton khaki field 44mm omgeslingerd…

8 likes

Gaaf, loop er ook al een tijdje naar te loeren :sunglasses: maar ja, keuze stress hĆØ :wink:

1 like

Blijft mooi ik heb deze gehad.

6 likes

Ik heb 'm al weer laten gaan! Het is een fijn horloge met een tof uurwerk, maar ik vond het echt storend dat de lug-to-lug zo lang is. bovendien zitten de gaatjes voor de springbars erg ver naar buiten, waardoor er eigenlijk niet echt een ander bandje dan een nato op kan. Ik heb 'm ingeruild voor een SARB035, dat gaat een stuk beter met een trui of overhemd samen.