Show your Hamilton(s)

Vandaag hou ik het bij de H ventura.

12 likes

Die sarb heb ik ook, is idd een heel fijn ding.

1 like

10 likes

Alweer? :grinning:

Als je een wit achtergrondje zoekt en zo snel niets kan vindenā€¦

6 likes

Sinds gisteren in bezit. Erg mooie klok, kan niet anders zeggen. Kwaliteit overstijgt prijs! Nu op zoek naar een mooie band voor de meer dressy look!

15 likes

:ok_hand:

Ay ay ay wat zal @berdski jaloers op je zijnā€¦

Fraaie NA. Wel wat lange lugs lijkt me (?). Zo ja ff rekening mee houden bij alternatief voor de stalen band.

Cheers
Otto

1 like

Ja, dat ia wel een dingetje. Op staal in ieder geval geen probleem. Is lang, maar door de kromming en pasvorm sluit het mooi aan. Was oprecht bang dat het te groot zou zijn, maar in het echt is het precies goed.

Zal vandaag eens zwart leer erop gooien en kijken hoe dat er uit zietā€¦

1 like

Is dat de 42mm? Opzich gaat het prima op iets anders dan staal! Ik heb dezelfde met verschillende bandjes;
Perlon:

Hamilton leer:

Zadel leer bandje van anchor:

7 likes

Die lange lugs zijn hinderlijk op de ā€œmechanicalā€, daar heb je een soort gap maar niet op de automatic. Heeft met de plaatsing van de gaatjes voor de spring bars te maken zo te zien. Ik denk dat @Renier hier geen problemen zal hebben met een mooi leertje o.i.d.

2 likes

Die perlonā€¦ ik dig dat wel geloof ik!

1 like

12 likes

15 likes

10 likes

Wat een heerlijk horloge is dit toch, was eerst beetje bang voor de maatvoering (41 en 44mm gewend) maar door de wat langere lugs draagt ie wat groter en heerlijk comfortabel!!
En dat gangreserve van dik 80 uur!! :heart_eyes::heart_eyes:

16 likes

Honderd procent mee eens! Hier zijn broertje met datum.

Dit is het enige bandje met losse einden dat ik kan pruimen op dit model, een nato is het enige dat die giga-gap een beetje kan camoufleren. Als je 'm elke 24- of 48 uur opwindt loopt hij ook erg strak. Bij langer wachten gaat het wat zweven door de lagere veerspanning.

7 likes

Het andere broertje is ook aanwezig! :wink:

8 likes

micro rotor

8 likes

11 likes

Goede keuze!!:+1: