Show your Hamilton(s)

Was iets eerder weggereden uit Den helder :wink:

1 like

Lekker hoor, gefeliciteerd met je NA! :+1:

1 like

In december gekocht. Heerlijke klok, en ik krijg er heel veel reacties op!

15 likes

Bam…:eyes:

19 likes

Het blijft overall toch een van de mooiste horlogemerken; Hamilton. Ze hebben in bijna alle segmenten wel een mooi horloge te bieden. Er staan er nog genoeg op de wishlist;

Khaki field automatic 38mm
Khaki pilot automatic 42mm (interstellar horloge)
Jazzmaster day date automatic 40mm
Jazzmaster GMT world timer 42mm

Vooralsnog de Jazzmaster chrono in de collectie

7 likes

de mooiste Hamilton die er is!

1 like

10 likes

Voor de verandering NIET op NATO. Als het leer van het bandje maar dik genoeg is, valt die lug-afstand minder op.

15 likes

De Jazzmaster regulator auto maar weer even wat polstijd geven

8 likes

De duurste van mijn collectie, maar zeker geen spijt van!

De volgende Hamilton wordt of de Ventura Elvis 80 Automatic. Of toch maar even door sparen voor de Ventura Skeleton :stuck_out_tongue:

7 likes

Vandaag de Khaki field maar eens mee het bos in, hij voelde zich thuis in deze omgeving.
Ik had zelf alleen wat ruzie met de weerspiegeling van het saffier glas

11 likes

Nog Intra-Matic Chrono eigenaars hier?
Ik zit te denken aan de panda versie:

image

maar twijfel een beetje of het formaat (en dan met name de dikte, meer dan 14,5 mm) niet een beetje te veel is voor mijn 17,5 cm pols. Moet een eindje rijden voor een AD die hem op voorraad heeft, heb hem dus nog niet kunnen passen.
Wat zijn jullie ervaringen?

10 likes

Ben vooral benieuwd naar de uitkomst :wink: Heb dit horloge ook al een tijdje op het oog maar zit met dezelfde vragen. Idd gewoon een keer langs de AD rijden en passen.

Volgens mij heeft @H47 er eentje, of heeft er eentje gehad.

Het is wel een gaaf ding!

Geen bezitter maar wel gepast.

Verschrikkelijk mooi horloge.
Ik stoorde mij om de pols per direct aan het datum venster , die is zo ontzettend anders wit dan de plaat dat ik deze negatief op vond vallen.
Dit is meteen de reden waarom ik geen bezitter geworden ben van dit model.

Qua maat, mijn polsen zijn stukje groter dan jij dus ik pas erg veel en deze dus ook.

Mijn advies is echt even live bekijken en voelen.
Het is echt een heel mooi horloge, helaas voor mij net niet juist.

1 like

Je bent in de war met deze denk ik. Die heb ik nog (te koop).

7 likes

staat ook bij mij al sinds het uitkomen op de lijst. Ik zou zelf alleen voor de 68 (H38716731) gaan, met de iets grotere subdeals (maar ook een diameter verschil - 42mm versus 40mm)

Ah dat zou zo maar eens kunnen. Naja, toch weer een beetje exposure voor je horloge :sweat_smile:

1 like

:slightly_smiling_face:

Ik ben sinds gisteren trotse eigenaar van een Hamilton Pan Europ uit vermoedelijk 1966.

Echter de kroon lijkt los te zitten…

Wie binnen HF heeft er verstand van service of reparatie aan Hamilton vintage horloges?

8 likes