Show your Hamilton(s)

Wellicht kan @Tokes daar mee in helpen :ok_hand:

2 likes

Dat zou ik zeker kunnen ja geen enkel probleem.
Stuur maar een pb. @Dave1979

Gr,

2 likes

Na lange tijd weer is een Hamilton.

6 likes

Op een suede donkerkhaki/olive-strap. Hier valt de lug-gap wel wat meer op, maar het maakt 'm wel wat dressier. En sowieso vind ik de kleur heel natuurlijk passen bij de dial en lume.

9 likes

Vraagje: ik heb interesse in de khaki pilot day date. Nu zie ik er 1tje voor $600. Echter merk ik op dat de getallen niet op de achterzijde zijn gegraveerd. Ik probeer de verschillen in de foto’s zo goed als mogelijk te laten zien daar ik printscreens heb gemaakt. Weet iemand of er verschil zit tussen beide? Ik weet bijv. wel dat de oudere versies een letter “H” hebben zonder een power magic 80 uurwerk en de nieuwste versies tegenwoordig een Hamilton logo hebben. Echter zijn deze beide hetzelfde.

Mij is intussen 1 ding opgevallen bij Hamilton: er is bijna geen caseback gelijk.
Alsof het van de stemming van de grafeur afhangt wat er die dag op komt.

1 like

Dat is al een geruststelling.

11 likes

Mooi horloge…jammer van de Diver look met maar 100m WR.

Ik zie deze ook niet als een diver gewoon een mooi horloge met een diver look😉

1 like

Mijn Hamilton voor vandaag…

14 likes

Oke…daarom staat hij NU inmiddels ook TE KOOP :wink:

1 like

Haha nee niet daarom, gewoon teveel duikers
En ik mis een sarb in de verzameling :wink:

1 like

Ook maar eens op leer gezet. Band is net wat te “dik” voor andere horloges, maar past daardoor prima bij de lange lugs :ok_hand:

13 likes

hamilton paneurop ca 1965

8 likes

Bandje lijkt er voor gemaakt! :ok_hand:

1 like

Het lijkt op de 1964 Pan Europ 64017-4. Op de foto ontbreekt de lunette. Heb je ook een foto met de lunette en de achterdeksel.

1 like

:ok_hand:t2: Blijft een leuke fieldwatch zeg. Wellicht maar weer aanschaffen :upside_down_face:

1 like

2 likes