Show your Hamilton(s)

4 likes

Inderdaad de 64017-4, maar jij hebt kennelijk de lunette ook niet. De lunette van deze types pan-europ zijn los en worden om het glas op het horloge bevestigd. Het nadeel is dat ze gemakkelijk zoek kunnen raken. De kunst is nu een nieuwe te vinden. Als je dat van plan bent wens ik je succes, want ik zoek al 5 jaar en heb er nog nooit eentje aangeboden zien worden.

heb er nu een andere op zitten. klopt redelijk.deze is wat smaller maar met een nieuw glas valt het mee. succes met zoeken gr ed

1 like

Besloten dat die mag blijven met zijn 40 mm past die mooi op mijn pols.

12 likes

Vandaag mijn nieuwe Hamilton khaki 40mm kado gekregen van mijn lieftallige vriendin. Heel blij mee🥰

14 likes

Mooie aanwinst :+1:

2 likes

Heb de mogelijkheid nu gehad om hem te passen (niet bij AD, een collega bleek hem te hebben) maar dit gaat hem niet worden. Die bijna anderhalve centimeter is gewoonweg een beetje teveel van het goede.
Ik denk dat hiermee elke auto-chrono zo’n beetje om die reden af zal vallen.
Dus als ik een mooie panda wil dan wordt het ofwel een handwinder, danwel een (meca-)quartz (ben wel benieuwd naar de Maen panda die nog uit moet komen).

2 likes

Veel khaki dus ik gooi er nog een jazzmaster tussen :wink:. Dit was enkele jaren terug mijn eerste automatic. Na lang windowshoppen en youtube’en had ik besloten dat het een ‘swiss made’ ging worden, een merk met toch énige geschiedenis, een dresser, onder de €1000 en als het nog even kon squelette of zichtbodem. En voila: de jazzmaster viewmatic. Na wat onderzoek bij een juwelier in Turnhout terechtkomen die het merk in zijn assortiment had. Vol verwachting naar daar, enkele modellen gepast en met een NA naar huis.


15 likes

Sinds kort de automatische versie in bezit :heart_eyes:

19 likes

Superding, die 38mm!

1 like

Die wijzerplaten met de grote 12 en 6, dat zijn toch 40mm uitvoeringen?
De hebben erg mooie lange wijzers, dat geeft net dat beetje extra.

Jazzmaster Open Hart, 40 mm. Ideale bandenswapper!

11 likes

10 likes

14 likes

Kleine crosspost :slightly_smiling_face:

16 likes

The King!

16 likes

The king champagne.

14 likes

5 likes


Waarschijnlijk in het blauwe gedeelte deze week

6 likes

Nu in het ‘BLAUWE’ gedeelte…i.v.m aankoop van blue dial Tissot…

262702b9c01abbc9f14b7a4366527a5f08d7b162_1_468x500

8 likes