Show your Hamilton(s)

Model?

1 like

18 likes

Ik heb er 1 en naar volle tevredenheid.
De dikte is grappig/apart/opvallend wanneer je het horloge ‘los’ ziet. Het hoort ook bij dit type.
Om je pols valt het ineens veel minder op en dat lijkt door de lugs te komen.
Die zitten namelijk vrij hoog op de kast en daardoor lijkt 'ie niet zo dik wanneer je 'm om hebt.
Mijn polsen zijn ook ongeveer dat formaat en 40mm is prima met dit horloge. Door het contrast op de wijzerplaat en de retro-style pushers heeft 'ie sowieso genoeg ‘wrist-presence’.
De ‘witheid’ van de datum stoor ik mij niet aan - die past wel bij de lume (bij daglicht) en de wijzers op de subdials.

Het advies om 'm gewoon even te gaan passen onderschrijf ik alleen maar: Je weet dan meteen of het ‘JA!’ of ‘meh’ is :smile::+1:

2 likes

die ga ik in de gaten houden :slight_smile:

1 like

Dankjewel.
Ik heb hem ondertussen gepast (zie hier), en toch besloten er niet voor te gaan. Ik vond het toch te veel horloge voor mijn pols… Jammer, want er moet toch een keer een panda komen.

Genoeg andere panda’s - gewoon nog even verder speuren naar de juiste voor jou :grinning::+1:

1 like

Bij deze mijn bescheiden verzameling Hamilton Horloges, sinds een aantal jaar groot fan vanwege het design/kwaliteit van de horloges:

Favoriet is toch wel de X-Mach met valjoux 7750 en carbon inleg.

13 likes

Sinds een paar maanden in bezit van deze prachtige Hamilton Intramatic in 38 mm uitvoering.
Draag hem af en toe bij gelegenheden en kijk er iedere dag naar op mijn bureau in de watchwinder.
Originele bandje gewisseld met een Hirsch bandje.

Was voor mij best een dure aankoop maar hij is het dubbel en dwars waard.

20200301_150439214_iOS (Klein)

16 likes


Voor wie dit horloge een keer wil ervaren, hij staat in het blauwe deel :grimacing:

8 likes

6 likes

Zojuist een mooie dikke military green NATO binnen gekregen, met …drumroll… beadblasted hardware!
Dus matcht perfect bij de Khaki Field Mechanical.

13 likes

Hamilton khaki frogman.

13 likes

Heel mooi, mag ik vragen waar je die vandaan hebt? Ik ben zelf op zoek naar een zwarte met beadblasted hardware voor mijn khaki field.

Alvast een zomerse schwung gegeven aan deze veelgedragen Hamilton!

15 likes

@Jeffstar Die strap komt van Ebay, seller: twsquare_uk
Verkoopt sowieso allerlei NATO’s en wisselt regelmatig.

1 like

Bedankt.

Mooi

Een van mijn favorieten :heart_eyes:

11 likes

Met Gunny strap…

18 likes

Sinds een aantal weken deze beauty toegevoegd aan de collectie.

16 likes