Show your Hamilton(s)

BB58 heb ik ook gehad en dat is een hele mooie klok. De dikte valt overigens best mee. Hoort natuurlijk bij dit uurwerk.

1 like

Klopt en esthetisch maakt de dikte me niet uit. Ik kreeg het alleen niet zo makkelijk onder m’n mouw. Vind ik vaak onbewust toch belangrijk.


Voor de liefhebber…
Deze staat overigens ook in de blauwe rubriek.

6 likes

10 likes

komt binnenkort in het blauwe gedeelte. draagt ontzettend comfortabel maar krijgt gewoon te weinig draagtijd.

9 likes

image

15 likes

Ik mag hier weer mee doen.

10 likes

20 likes

10 likes

Vandaag een die al wat langer op de lijst stond

8 likes

Wat is dat toch met de pilot pioneer? Draagt ie zo klein en dun dat het voor een alledaags horloge niet werkt ofzo?

Zie volgens mij dezelfde met die mooie clover strap al een leuk rondje langs de forumleden maken. Steeds snel weer in de verkoop :face_with_raised_eyebrow::upside_down_face:

5 likes

De mijne. Is wel een beetje klein voor mijn pols en lengte, twijfel wat ermee te doen. Seabrook uit 1957.

6 likes


14 likes

Hij draagt klein maar is wel mooi gevormd hoor. Was ook erg comfortabel en altijd mooi om te zien om mn pols. En toch hing hij nooit langer dan een dag om mn pols, andere horloges in mn verzameling trokken me meer.

Ik heb’m verkocht aan een heer uit Friesland, geen idee of hij forumlid is, ziu grappig zijn als het dat exemplaar is die hier rondgaat.

2 likes

Niks mis met het horloge hoor! Voor @Zulu en @GiveMeYourDough was ie denk ik gewoon te klein voor hun smaak. Voor mij persoonlijk was het echt een ideale maat, maar ja er moesten keuzes gemaakt worden voor mijn nieuwe aanwinst.:sweat_smile:

Vooral met die plaat is de Hamilton echt geen saai horloge. Ik zeg pik die uit het blauwe gedeelte op en probeer hem zelf.:wink:

3 likes

Er is al een nieuwe aanwinst onderweg naar mij :partying_face:

Het is dat de timing verkeerd is, maar misschien komt de Pilot Pioneer nog wel een keer. Dan moet er wel iets plaats gaan maken.

Klopt ook wel hoor. Erg leuk horloge voor 't geld en persoonlijk heb ik hem voor de probeer gekocht. Hij spookte al lang in mijn hoofd, nu niet meer :joy:

Vandaag binnen gekregen

11 likes

Ik denk dat @GiveMeYourDough een beetje een twijfelaar is. Maar dat weet ik niet zeker :grin:

Niks mis met het horloge, het is écht een tof ding maar het was voor mij de zoveelste impulsieve aankoop. Ik koop gewoon wat me leuk lijkt en als er geen klik is gaat het weer door. Zo ook bij deze.

1 like

5 likes