Show your Hamilton(s)

Net terug van een volledige service. Deze kan er weer tegenaan. Fantastisch horloge.

15 likes

Wat een kanjer van een Hami.
Weet je toevallig ook de model nummer. Ben op zoek naar een 2de Hamilton en de jouwe is prachtig. :+1:


Op een andere band Hirsch, vind dit eigenlijk mooier dan de org band.

7 likes

H70505833. Hij is wat groter maar op een nato draagt hij super. Hij is ook heel dynamisch doordat het midden anders bewerkt is dan de buitenste ring

Oké thanks for feedback. Ik ga me in verdiepen. :+1:

Nog steeds mooi

13 likes

Beste Hamilton liefhebbers,
Ik ben al in het bezit van een Hammilton Khaki, nu heb ik mijn oog laten vallen op de Hammilton Khaki X-Wind (zie foto)
Nu heb ik een klein verzoek; zou iemand die ook in het bezit is van dit horloge voor mij de totale breedte , dus over de kronen aan beide zijden willen opmeten a.u.b.

Alvast mijn dank.
Klaas

4 likes

Ten behoeve van de bouw van je custom-made horlogedoos?

1 like

Precies 51mm :blush: :+1:t2:

Dit was mijn eerste automaat en ben er nog steeds dol op.
Die gaat nooit meer weg :slight_smile:

7 likes

Bedankt, is inderdaad een schitterend horloge.
51 mm is nog nét binnen de marge, zo kan hij mooi bij de rest in de box.
Nu eerst een mooie vinden, maar dat komt goed :+1: :+1:

1 like

Sunny khaki fields;)

13 likes


Copy right @MGS.

19 likes

10 likes

N.A.

6 likes


Deze mooie horloge is van mijn overgroot oma geweest en ben van plan om deze te gaan dragen. Hij moet wel even nagekeken worden bij de juwelier, en daarom vroeg ik mij af of er hier iemand is die mij wat meer kan vertellen over bijvoorbeeld het type of uit welk jaar dit horloge komt.

2 likes

Gisteren nieuw bandje ontvangen van @Rubennnv
Kleurt erg goed :smiley:

10 likes

Iemand nog een origineel Hamilton bandje nodig?

Je kunt het best even een nieuw topic aanmaken met als categorie: vraag over waarde, echtheid, model etc.

Paar goede foto’s erbij van de voor en achterkant en als het lukt ook de binnenkant.
Ik denk dat je via dat topic meer reactie kan krijgen.

Te vinden in het blauwe gedeelte :wink:

4 likes

10 likes