Ja ga ik wel van uit.
Dat is mooi klote, hopelijk komt de Hamilton er vlot achteraan.
Ja als ze zich aan hun woord houden gaat ie vandaag de deur uit. Zal dan begin / half volgende week worden gok ik.
Ach. Het grootste genot is de onthouding van het genot
Nonde…
Sorry hoor, maar de foto van de wachtende man in de gang op het pakje en dan de lege doos
Alle gekheid op een luciferhoutje natuurlijk, ik hoop dat het snel en adequaat wordt opgelost
Mijn vorige week aangeschafte Khaki Pilot, origineel op staal overgezet op leer.
Stuk beter vindt ik zelf
Hahaha ja ik ik snap de hilariteit
Maar het komt goed
Ja veel beter
Hoe was de uitdrukking ook al weer?
O ja “iets met de Franse slag doen”
Mooi land. Alleen jammer dat er zoveel Fransen wonen.
Het verhaal van “mijn” Hamilton wordt nog mooier:
Ze zijn het horloge kwijt. Ik kreeg na een paar berichtjes waarin ik vroeg of ze me het tracking nummer wilden sturen een antwoord dat ze het horloge nergens meer kunnen vinden.
Als alles goed gaat (ik heb nog steeds goede hoop) krijg ik hetzelfde model horloge opgestuurd, maar dan met stalen band. Dat boeit me verder niet want ik slinger toch een andere band erop.
En nu wordt ie dus maandag verstuurd. Zeggen ze.
Ik wacht rustig af……
Da’s écht met de Franse slag hoor!
Wil ik toch even delen.
Ik draag dit horloge nu 12 dagen aaneengesloten.
Doe ik nooit, maar is om de nauwkeurigheid te testen.
Niet schrikken, het is géén quartz, maar een automaat en de afwijking…
- 5 sec op 12 dagen
Ben groot fan van Hamilton aan het worden
Na een paar maanden logeren, eindelijk mijn Hamilton terug. Beurt gehad en weer showroom shine gemaakt
Topper heb m ook gehad als ‘eerste HF horloge’. Nog steeds een schitterend horloge. Enige puntje voor mij was het formaat. Als deze er in 40mm was, was dit voor mij het ideale horloge.
Ik ben geen held als het om fotograferen gaat, maar een whrist shot maken met één hand valt niet mee, excuses daarvoor.
De Hamilton familie is sinds vanmiddag 14.00 compleet.
v.l.n.r. Hammilton Khaki Pilot, Hamilton Khaki Field en de jongste aanwinst; Hamilton Khaki X-Wind.
Wow. Die X-Wind is fraai! Veel plezier met de familie.
Is dit de 46 mm versie? Nice!