Show your Hamilton(s)

Mijn X Wind is nog steeds een van mijn favorieten.
Maar dat was dan ook mij eerste automaat … en dan direct zo’n mooie chrono :slight_smile:

Ik draag hem nu al weer een paar dagen achtereen. Blijft een heerlijk horloge. Al had ik wel gewild dat ze een clasp met micro adjust hadden gebruikt, in plaats van dat rare ding wat er nu aan zit haha
Natuurlijk heb je daar geen last van op leer.

Mijn volgende horloge word wel zeer waarschijnlijk de Khaki Pilot (Cooper watch).
Nog even kijken of die 2e hands te vinden is voor een mooi prijsje :grin:

2 likes

Yep :grin:

1 like

De Cooper watch is evenals de X-Wind een geweldig horloge hoor.
Ik twiijfel nu nog of ik er de Murph nog bij neem :thinking: :thinking: :thinking:

Ik denk dat ik vanavond even een haakje hier in de muur van de huiskamer mep, kan ik de X-Wind aan hangen, heb ik gelijk een wandklok want het is een forse jongen hoor :joy: :kissing:

Dat had ik al eens gelezen toen ik dit topic aan het doorspitten was, en is ook mede bepalend geweest voor mijn keuze :+1:

2 likes

Oh echt :smiley: :grin:
Ik weet wel dat ik je toen een keer de afmeting had gegeven :slight_smile:

Klopt. maar voor mij is dat de perfecte maat :yum:
Maar hij is wel een beetje zwaar (lees: zweterig) voor dit warme weer :sweat_smile:

2 likes

13 likes

Klopt :+1:

1 like

Gek genoeg draagt de 46mm pilot niet groot. Hij is niet hoog en de lugs zitten precies op m’n pols.

2 likes

De spiegeling van de cijfers is zo mooi

afbeelding

10 likes

Weer een nieuw bandje, heerlijke swapper…

12 likes

Ik heb wat hulp nodig.
John liet me deze foto zien:
14d6f98c68015c141a991740993f6eec4652f895_2_292x500
Wie o wie weet hier iets meer over;
Is dit een 2x12 klok of een 24 uurs klok zoals de Glycine Airman.
Ik heb me een ongeluk gezocht, maar kan geen antwoord vinden.
Voor mij iig een Hamilton die ik nog nooit ben tegen gekomen, maar vind het een verdraaid mooi ding :astonished:

5 likes

1 like

Mooi, we komen al verder :+1:

Heb deze zelf gehad, de gmt wijzer is een 24 uurs wijzer, gaat dus 1 keer rond. De andere gaat gewoon 2 keer rond.

1 like

L

mijn vintage.

6 likes

Stond onlangs in het blauwe deel. Gaaf horloge hoor :ok_hand:

Antwoord is al gegeven :sweat_smile:

2 likes

Mooie strap!

10 likes

Na vijf jaar blijf ik toch verliefd op deze. Voor 500 euro vind je m.i. niets beters:

17 likes

Ook in blue een toppertje. :+1:

11 likes

Mooi op leer. Wel aardig wat ruimte tussen strap en kast, of valt het mee om de pols?

Het valt reuze mee. Je zou ook eventueel curved endlinks kunnen nemen. Je zie de blauwe variant niet vaak voorbijkomen op HF.

1 like