Je mag altijd langs komen om het betreffende horloge te komen passen,
Mooi in zijn eenvoud. . Als deze geen mineraal glas zou hebben, dan had ik deze al aan mijn collectie toegevoegd hebben.
Is makkelijk te vervangen toch
Ook met dit model?
Tuurlijk ander glaasje erin en persen maar
Was op de hoogte van het verschil tussen automatic en hand-wind. Dat laatste vind ik wel passend bij het vintage karakter van deze Hamilton.
Mijn pols is 19cm, geen idee of dat een voordeel of nadeel is bij dit horloge.
Al met al zal preventief passen van deze hand-winder de oplossing moeten bieden lijkt mij.
Hand wind is altijd leuk. Ik ervaar hetzelfde met de Hamilton Khaki Field Mechanical. Je bent net iets meer bezig met het horloge en het geluid en het opwinden van de veer is erg bevredigend haha
Kon het niet laten
vandaag deze Hamilton khaki auto chrono mee naar huis genomen .
Ik heb m eergisteren om de pols gehad en het bleef toch een beetje knagen.
Uit principe zou ik zeggen 44mm hoeft niet en is iets te groot (niet perse voor mijn pols want dat past prima)
maar het wijzerblad oogt niet opgerekt , de dails staan nog redelijk in de rand en gelukkig zijn de cijfers niet afgehakt (wat je nog wel eens ziet)
geen dag/datum
de 3-D cijfers en uur markering maakt het net wat anders dan je vaker ziet
de hoogte is door de 7750 niet dun 14,… ofzo maar past goed bij de diameter van de klok… ik heb 2x een Sinn 756 gehad en dat waren kleine bommetjes 40mm en ook dik.
De Bund-strap oogt erg mooi maar maakt het wel erg massief … dus ff wat foto’s mee gemaakt en hop op een andere band .
een aanrader
van harte , prima keus