M’n Antigua is in België voor onderhoud cq reparatie. Ik mis m vreselijk ondanks dat ik genoeg andere horloges heb om te dragen. Ik hoop dat ie weer snel terug is @stijn_b
Was dat al zo snel nodig?
De chronograaf liep heel onregelmatig en de secondenwijzer van de chrono stond niet recht bovenin. Daar kan mijn ocd niet tegen
Al iemand nieuws over de bonaire mk2 ? Ik dacht dat die uiteindelijk in januari 25 ging geleverd worden.
Ik weet dat Stijn er heel druk mee is.
Hij heeft zelfs een batch moeten leveren aan de beveiligingsagenten van het Belgische koningshuis. Met een eigen logo erop. Dat zal wat tijd gekost hebben. Wel heel gaaf.
Vandaag m’n Antigua terug gekregen.
Ik had m opgestuurd naar Stijn voor een service onder garantie.
Ik had het horloge gekocht van iemand hier op het forum, maar in mijn enthousiasme niet goed opgelet. De chrono secondenwijzer stond uit het lood, en liep zwaar onregelmatig.
De horlogemaker denkt dat ie een keer gevallen is. Maar niet bij mij in ieder geval.
Volgende keer let ik beter op als ik iets koop. Ik ben vaak veel te enthousiast. Ik moet rustiger blijven. Maar ik vind het ook niet zo netjes van de verkoper dat het niet vermeld werd.
Gelukkig heeft de service niets gekost.
En het blijft een prachtig ding.