Show your Méraud 🇧🇪 Bonaire | Antigua

Draag 'm in goede gezondheid @John :facepunch:t2:

En show je nieuwe bandje(s) hier ook vooral.

1 like

Zodra ik weet wat ik eraan ga doen: zeker!

1 like

Weet iemand of Stijn nog leeft? Ik heb hem wat mails gestuurd maar het blijft ijzig stil ……

Ofwel heel druk bezet?

Nieuwe bonaire zou augustus/ september doorkomen maar ook nog niets gehoord. Zal hierdoor zijn .

1 like

Hij mag wel eens reageren vind ik.

Blijkbaar is Stijn @stijn_b niet zo heel actief (meer) op het forum. Waarschijnlijk heel druk met de Bonaire, ja.
Gezien: 14 januari… :yum:

Ten tijde van de Antigua was hij wel heel actief.
Plaatje voor de sfeer

7 likes

In de email/persbericht met uitstel van de bonaire sprak hij over de geboorte van een kindje dus het zal allemaal wel veel zijn bedunkt me :wink:

1 like

Bij deze.
Een rustige racing strap vond ik het mooiste erbij passen. Het horloge zelf zegt al genoeg.

4 likes

Ik vind persoonlijk dat het wat te fragiel aantoont, mag wel wat forser zijn die racing strap op deze kast.

Deze band is zowat 2 keer zo dik als de banden die erbij geleverd worden :joy:
Misschien komt dat op de foto niet over? Maar t is echt een stevige band. En het horloge is ook maar 40mm. De band 20mm breed. Ik zou niet weten hoe het forser zou moeten eigenlijk …

4 likes

Ja klopt volledig nu je het zo toont, het leek maar dun op de eerste foto met de ruimte tussen de kast en de bandaanzet.

1 like

Mijn fantastische fototechniek :joy:

Top!
Ik ben ook voorstander van een racing strap op deze chrono’s :ok_hand:

Lekker sportief :smile:

7 likes

Mijn vrouw zegt altijd, zwart maakt slank

2 likes

Jouw vrouw is een slim mens

6 likes

Leeft het merk eigenlijk nog? Ik was indertijd geïnteresseerd maar heb niet toegehapt. Sindsdien enkel van horlogekennissen gehoord dat de eigenaar op geen enkele manier te bereiken was, wat me heel wat minder enthousiast maakte…

Toevallig heb ik m gisteren aan de telefoon gehad. Dus er is nog leven. Geen idee verder hoe het met het merk verder is.

2 likes

En vandaag whatsapp contact gehad met Stijn. De Antigua heeft wat issues. Ik stuur het horloge morgen op voor reparatie/onderhoud.

1 like