Kan je er wat info over delen?
Da’s de koe bij de horens vatten Yves! Voor welke kleur wijzerplaat ben je gegaan?
De blauwe vind ik het mooist maar er is zoveel overlap qua design met de Baltic Aquascaphe die ik al heb… Maar die opgelegde indices zijn wel heel erg mooi
Ik heb al veel zwart en veel blauw.
Heel mooi he.
Ik twijfel nog… groen of blauw.
Maar heb al zoveel gekocht de laatste tijd
Nachtje over slapen…
Vandaag was inderdaad enkel voor bestaande klanten, maar er blijkt intussen toch al iets gelekt te zijn
Morgen om 16u is het de algemene lancering en gaat de webshop open. Fratello heeft de Bonaire ook gehad om een review te schrijven, wanneer deze lanceert weet ik niet en ben ik ook benieuwd naar. Idem met Monochrome.
Nog even wachten dus!
Bekijk de nieuwe Bonaire hier:
Laat je ons dit weten?
Gefeliciteerd. Wat zijn ze mooi geworden! Ook geweldige keuze qua uurwerk.
Ik was altijd al fan van het eerste model, deze wil ik ook.
Heel heel heel erg mooi.
Dit is nog het prototype bij Fratello! Uurwerkje hier is de standaard versie, in productie is het de soignée
Sow, mooi ding. Uurwerk, quick adjust clasp, de verhoudingen en afwerking lijken erg goed. Knap werk👏.
Voor mij helaas veel te groot maar alsnog een ontzettend mooi horloge. Ben benieuwd naar de foto’s van leden.
Schitterend
Dan zul je tot tenminste juni 2024 geduld moeten hebben. Ben er ook benieuwd naar.
Bedankt!
Ja super @stijn_b veel te lang getwijfeld met de antigua en dan ook te laat geweest (hebben er nog over gemaild hoe die uitviel qua grootte en dikte maar al je showroommodellen waren toen de wereld rond aant gaan). Nu niet lang getwijfeld, de groene uiteraard!
Ff dit topic weer een schopje geven.
Vandaag deze prachtige Antigua opgehaald bij @Rooms. Erg blij mee.
Stijn, ik heb je een e-mail gestuurd vanmiddag. Ik hoop dat je kunt helpen.
Mooie aanwinst. Geniet ervan!