En @stijn_b heb je inmiddels de assemblage in Zwitserland bezocht? We wachten met spanning af.
Plaatje voor de sfeer.
En @stijn_b heb je inmiddels de assemblage in Zwitserland bezocht? We wachten met spanning af.
Plaatje voor de sfeer.
Goed nieuws uit Gent in de inbox. De Antigua Miho Black is geassembleerd, de Soft Sand zit in het eind van het assemblage stadium en kwaliteitscontrole.
Levering eind September - begin Oktober. Het topic terugblikkend zie ik orders van @Mpaj en @wimm5 en ondergetekende. Dat zijn er al drie op HF; misschien dat er nog meer besteld hebben?
Ik durfde het uiteindelijk niet aan en heb nu spijt! Ben heel benieuwd naar de ervaringen straks
Klopt, vandaag ook bericht gekregen.
Ik heb de Soft Sand besteld.
Uitermate benieuwd!
Ik heb ook de soft sand besteld en hoop hem binnen een zestal weken binnen te krijgen.
Ben benieuwd naar de foto’s over een paar weken. Ik vind hem zeer geslaagd.
De helft van de Antigua’s zijn ondertussen vertrokken, eerste leveringen in Europa vinden vandaag plaats.
In de tussentijd twee teasers voor de Bonaire MK2 die op 12/12 wordt gerelased.
Het uurwerk is van La Joux-Perret; de vorig jaar uitgebrachte G101. Automaat, 4Hz en 68u gangreserve. Info hier, hier en daar.
Hulde aan @stijn_b om weer een “eigenwijze” keuze te maken voor een bijzonder uurwerk na de toepassing van de Landeron 248 in de Antigua.
Ik heb wel oprecht spijt dat ik mijn order gecanceld heb…
Zou ook wel leuk zijn als het nieuwe uurwerk zichtbaar zou zijn. Of is dat wishful thinking bij een duiker?
Tis dat ik al zoveel heb, maar anders…
Ik ben nieuwsgierig geworden naar de huidige collectie maar de website biedt alleen de mogelijkheid om in te schrijven voor de release van de nieuwe Bonaire. Zie ik wat over het hoofd?
Heel gaaf! Netjes gedaan.
Edit: Hoe kom jij hier trouwens aan @wimm5? Want die foto en info kan ik toch niet vinden op de website of social media.
Ah, ik denk dat dit enkel weggelegd is voor bestaande klanten.
Ontvang je de nieuwsbrief?
Zojuist een ****** besteld. ! Op staal.
Me nu net ingeschreven!
Is er al meer bekend over de prijs?..
Nieuwsbrief zat in mijn Spam.