Is nubuck leder, voelt zijdezacht. Hangt een grappig verhaal achter. Ik had 2j geleden reeds huiden gekocht, lagen bij mij in de kelder. Bij de besprekingen van Molequin bleek dat ze exact hetzelfde leder van dezelfde Franse leerlooierij gebruiken.
Gekocht! Mijn eerste Belgische horloge
Na de review van Tim (Caseback watches) was ik over…
What a beauty
De Landeron 248
Domme vraag dus kom maar met een dom antwoord. Hoe zie ik bij de secondewijzer wat boven en onder is?
Net als in het zwembad of de sportschool.
Eentje uitkiezen en die volgen.
Dat beide kanten dezelfde kleur hebben helpt niet mee.
Je bent weer flink actief Syb.
Wat is dat precies?
Helemaal geen domme vraag. De secondenwijzer heb ik in het ontwerp van de Antigua aangenomen als een esthetisch gegeven. Voor mij dient het in de eerste plaats om aan te geven dat het horloge loopt. In principe zou je kunnen stellen dat je de nauwkeurigheid kan nagaan op basis van die wijzer mocht het een klassieke wijzer zijn.
Zo mooi! Hoop dat @stijn_b hier ook een nieuwe batch van gaat maken! Met groene sunburst plaat zou helemaal awesome zijn
Tof, een Bonaire op HF! Begerenswaardig horloge.
Ik zal heus de enige niet zijn op het HF die de Meraud bonaire bezit. Ik draag hem geregeld. Misschien eens wat meer foto’s posten.
Ik ben met iets bezig
Je maakt me nieuwsgierig
40 stuks over
Gisteren een update in de mail: de “Soft sand” is uitverkocht en nog enkele exemplaren van de “Miho black” beschikbaar. Hulde @stijn_b!
Ook in de mail een link naar een podcast van 2 ozzies; leuk verhaal.
Plaatje van het uurwerk voor de sfeer.
Bedankt heren!
Productie is in volle gang, binnen een goeie 5 weken ga ik nog eens naar Zwitserland ter opvolging van de assemblage!