nooit geslapen, alleen op de achtergrond gewerkt
spanning alom hier!
39mm, 200m nattigheid, sympathiek smoelwerk, saffier, automaat en toch maar 12.5mm dik? Netjes, zeker die graphite.
Ik vind het wel een tof ding. En negenduust aja.
Dit is een bestaand model toch? Niet hun nieuwe?
Klopt, en inmiddels al lange tijd uitverkocht. De nieuwe wordt volgende week dinsdag pas geïntroduceerd.
Oeh interessant! Ik had graag een blauwe Bonaire gekocht maar was te laat, en de Meraud website leek uitgestorven maar dit heeft mijn aandacht.
Noot, mijn vorige bericht heb ik verwijderd wegens embargo breuk van de genoemde website. En da’s niet tof. @stijn_b
Embargobreuk: mooi woordje. Ik heb de inhoud opgepikt en sta werkelijk versteld van de prijs voor één horloge met een nos uurwerk.
Negenduust for the win!
Bij Nivada kunnen ze er anders ook wat van:
Weliswaar een Valjoux 23 i.p.v. Landeron 248. Over de verschillen tussen dergelijke uurwerken vond ik dit topic op WUS:
Vast een kleine sneak preview van het horloge dat 6 feb wordt onthuld.
Komt uit de nieuwsbrief van Meraud.
Uurwerk ziet er ieder geval mooi uit.
@stijn_b hopelijk verras je ons met een platte Chrono. Zijn er meer sneak previews voor de HF leden beschikbaar?!
Thanks Wouter, ik hou het liever nog even spannend
Niet geschoten is altijd mis, veel succes en plezier!
Nee helaas niet, hij heeft redelijk snel het veld moeten ruimen voor de Oris 65, denk dat ik hem na een week weer aan een ander forumlid had verkocht
https://www.horlogeforum.nl/t/meraud-bonaire-glossy-black-21-overcompleet/228240
Ah ja zo was het!
Net de nieuwe chrono van Meraud mogen zien die morgen gepresenteerd wordt
Heel eerlijk……
Heel mooi
Wat is het wachtwoord?
Haha dat weet jij wel.
Hoe laat morgen?
4 pm