Printscreentje?!?
Nee die ga ik niet plaatsen.
Geintje hoor, ik heb m in de agenda staan voor 16.00 uur
Jullie hebben geen idee hoeveel stress er hier door m’n lijf pompt
Normaal droppen er ook reviews morgen Ik ben zelf heel benieuwd!
Lekker @stijn_b. Ben serieus heel enthousiast. Geen idee of ik er eentje ga kopen, maar vind het een erg tof idee om die oude calibers nieuw leven in te blazen met de standaarden van 023. 10 bar WR . Ben benieuwd
Haarlemse standaarden?
2023
Haha, oh echt?!
Het is nog vroeg…
Vier uur. Niet vergeten.
Het is even wennen. Speciale smoel.
De combinatie van zwart, zandkleur, oranje en blauw, en de ongelijke subdials… hmhm
Ik kan alvast niet zeggen dat het geen origineel ontwerp is
Jongens, de prijs is voor mij onbereikbaar hoog. Sorry, ik ben hier weg.
Het zwarte model ziet er wel heel tof uit. Mooi formaat ook. Inderdaad prijzig, maar voor een chronograaf ook weer niet. 100 meter wr.
Wat mij betreft:
Voor de prijsrange heb je veel concurrentie. Maar denk wel dat Meraud zich hier kan onderscheiden dmv beperkte oplage en movement.
Als je naar andere merken ziet die ook een ‘vintage’ stijl chrono uitbrengen (nivada, oris, longines,…) ligt hun prijs pak hoger, hebben ‘maar’ een eta/sellita en zijn massa productie.
Volgens het adagium “Bij twijfel, kopen” heb ik de trekker overgehaald. Ik wil wel de vintage look maar niet de gebruikssporen. @stijn_b ik heb er fiducie in. Succes met de assemblage.
Ben overigens voor de Miho Black variant gegaan.
Doet me deugd te horen!
Ik zie niet echt een
maar ik vind vooral de versie met de lichte plaat erg mooi.
Ik zie vooral een moderne chrono.
Wellicht een domme vraag, hebben de blauwe (tussen 5 en 10) en oranje (tussen 10 en 15) vlakjes op de minuten subdial een functie?