Show your minute repeater vrijdag

Luid het weekend in met een deuntje, ik ben benieuwd hoeveel HF leden er 1 bezitten, en om eerlijk te zijn, het klinkt gewoon zo geil
Als toekomstig eigenaar ben ik zeer benieuwd… :crazy_face:

Dus maak me gek, en druk eens op uw belletje,
Videos en filmpjes zijn zeer welkom, graag met audio

Ik ben bang dat je weinig reacties gaat krijgen.

Minute repeater is toch wel ‘Haute horlogerie’.

Vraag me af of dat onder 85 k te krijgen is bij de bekende topmerken Ik vermoed dat ik dan nog aan de erg lage kant zit list.

Bij mijn weten begint dat bij ruim een ton zelfs bij Blancpain. Om maar te zwijgen over de merken die men in zijn algemeenheid hoger in de pikorde ziet staan dan Blancpain.

Edit: minute repeater Blancpain. Iets meer dan 195k

Volgens mij heel zowat niemand op hf 1 horloge die überhaupt list meer dan 100k kost.

1 like

Tag heuer heeft er eentje van rond de 10k dacht ik

Je hebt ook vintage zakhorloges natuurlijk of zakhorloge uurwerken welke in horloge kasten zijn geplaatst.

1 like

Heel simpel en goedkoper :grin::roll_eyes:

https://www.youtube.com/watch?v=Ot7O8OIRtvo

Goedendag, ja ik weet van eigen onderzoek dat de beste bang for the buck minute repeaters starten tussen de 22-24k met een iwc portugieser minure repeater in witgoud of geelgoud, ik vind het gewoon leuk om mee te spieken…

Ik denk dat er heel erg weinig reacties komen. Of allicht - geen. :man_shrugging: Er zullen best een paar forumleden een dergelijk horloge hebben. Maar die gaan dat waarschijnlijk niet jubelend uitdragen “for all to see and enjoy”.

Aah, uw bedoelt, de dieven en quote 500 boeven kijken mee… begrepen :smirk: wink wink

Niets te zien hier boefjes, wij zijn net zo arm als jullie, van een berooid iemand kun je niet stelen…scheer je weg, stoethaspels en belhamels

1 like

…zijn quartz Breitlings van ca. 2-3 k…

1 like

Non kwarts

Dan vermoedelijk voor ca. 7 rooitjes een Perrelet met zo’n vrij gestandaardiseerd repeater werkje.

Die zijn het goedkoopste in de markt.

Oow… waar vind ik deze voor 7 duizend… :wink: ik heb ff gekeken, maar wie weet heb jij adresje

Was een aantal jaren geleden de nieuwprijs.
Geen idee of ze zelfs nog bestaan.

Schrijft hard af, is te groot…

Ik meen dat ze uiteindelijk veel in de ramsj hebben gedaan op Ebay.

https://www.ebay.nl/itm/264987832213?mkcid=16&mkevt=1&mkrid=1346-175129-2357-0&ssspo=OvyiFYexTO2&sssrc=4429486&ssuid=S5kOwgn5SFS&var=&widget_ver=artemis&media=COPY

Hier 15 ruggen in goud. Staal was ca. de helft.
Wel “maar” een 5 min repeater.

Voor 4k heb je bij Christopher Ward geen minute repeater, maar wel een sonnerie. Ik meen dat er forumleden zijn die deze (incoming?) hebben. @JPM?

1 like

Dit is wel de miniscule sonnerie, lkkre hourly chime

Wanneer heb je jouw minut repeater? Ik ben benieuwd naar de foto’s!

In 2010 deze gehad, volledig opgeknapt door @DXM83 destijds. Helaas heb ik er geen video meer van.

5 likes

Prachtig

Dan liever voor 10k een chronoswiss quarter repeater.

1 like