Show your shocking straps

Zelf ben ik nog al behouden wat betreft opzichtige horlogebanden.
Tot op heden zijn mijn meeste banden zoals 't heurt.
Om meer ideeën uitgewerkt te zien ben ik benieuwd naar jouw ‘uitspattingen’.
Hoe ‘fouter’, hoe unieker, hoe interessanter om te zien.

Natuurlijk ook fijn als je wilt delen waar je deze band hebt weten te bemachtigen.

Veel afwijkender dan een andere kleur stiksel ga ik nog niet…

So show yours

3 likes

@blauwbeer kassa 3!

3 likes

6 likes

Cashmere van combat straps:

22 likes

SukaStrap;

afbeelding afbeelding (upload://wiJFPOtfe3aAet4JLnnsPOVhyP7.jpeg)
De Radiomir en de M24 zijn m’n exen.

3 likes

Een gele alligator is wel mijn meest schokkende:

10 likes

Gaaf, wat voor materiaal is de blauwe band? hagedissenleer?

1 like

Ik heb een afgeragde Clover strap. Dat is tof, al snapt mijn vrouw er niets van. Hier op een Baltic (die inmiddels is vertrokken).

Zelfs een 2e band van gekocht, echt een fan van.

7 likes

Ja, hagedis!

1 like

Deze is niet shocking maar niet veel zullen het doen:

10 likes

Meer shocking of vunziger dan deze kun je niet krijgen. Een band gemaakt door @Ko-Banden van een oude leger plunjezak van onze eigen @Zulu. :laughing: Maar het blijft m’n go-to bandje voor tool watches…een geweldige band. :ok_hand:

16 likes

Ik speel vaak op veilig qua banden. Deze is voor mij al shocking :rofl: maar wel heel erg prettig.

2 likes

Veel wereldschokkender dan gekleurd rubber en een afwijkend insteeklusje is het nog niet geworden .
Insteeklusjes er bij de schoenmaker op laten maken nadat de originele stuk waren gegaan.

1 like

Hold my beer.

867c8070032091eb863e4528a4a9a64b0bc012c7_1_690x463 d6089ce3a178a88591abdba7d7e725620cb2529d_1_690x463

Nouja, shocking…dit staat nog op mijn telefoon maar ik heb een fuckload bandjes/horlogecombos op de laptop staan.

13 likes

4 likes

Dit was 'm in betere tijden :grin:

7fbbbdb7c55b1c6375802ec4ea39c509a955d18f_1_335x500

5 likes

Toen was ie nog mint zeg!
Volgens mij heb ik ook een andere ex clover van je in bezit. Die is nog in superstaat :ok_hand:

Foto van Roald, heb m zelf nog niet om een horloge zitten…

1 like

Ik vind dat @HanDavinci ook wel out of the box is gegaan met het bandje aan zijn Lange :wink:

Een grijze Tropic op een grijs horloge, niet zo schokkend maar wel wat anders dan de megaluxe croco die erop zat…Voor mij de eerste keer dat ik overgestapt ben naar Tropic banden, vond het vroeger niks maar ben nu volledig om.

3 likes

Huh, draag ik nou altijd een nato bandje andersom of heb jij 'm andersom? :rofl:

1 like