Show your Titanium

12 likes

ErrediB, https://www.erredibiwatches.com/ ; hittebehandelde kast en damast-titanium wijzerplaat…

Titanium bewerking door Niko Giordano: https://www.gioielligiordani.com/

3 likes

Geweldig mooi! :heart_eyes:

1 like

And the winner is:

:innocent: :joy: :stuck_out_tongue:

14 likes

En bedankt :expressionless:
Nu will ik er ook een :sweat_smile::grin:

Iemand een adresje waar deze nog goedkoper is dan bij Lucasdivestore ?

1 like

Graag gedaan hoor :smile: :+1:

De enige sites waarvan ik weet dat je ze er soms goedkoper vindt, zijn de verschillende Amazons.
Kan wel zijn dat je 6 maand geduld moet hebben om een 10 à 20% extra korting in de wacht te slepen :wink:.
Ook elke dag de prijzen daar volgen, want die promoties lopen soms maar een paar dagen (of minder).
Ook best zien wie de verkoper is. Ik kies altijd “sold and shipped by Amazon”. Nooit discussie over terugzending of garantie.

8 likes

10 likes

Thanks !

Oh echt ? Ik sla Amazon.nl eigenlijk altijd over. Heb daar nooit echt goeie dingen over gehoord. Maar misschien is dat allemaal al wel weer anders / beter.

Hij moet eigenlijk een beetje mijn Seiko Shogun ‘itch gaan scratchen’ :sweat_smile:

Lijkt mij een leuke beater voor werk :slight_smile:

1 like

Amazon.nl is nog maar pas gestart eigenlijk, en heeft voorlopig een nog beperkter aanbod…
Ik had het vooral over .de, .fr, .es, .it, .co.uk, en .com. :wink:
Aanbod en prijzen verschillen per site. Een ervan kan bv. zomaar 25 à 50% goedkoper zijn voor hetzelfde produkt.

1 like

Klopt

Ik kijk nog wel even rond. Ik zie nu ook zijn automatische broertjes, zoals de NY0070.
Voornaamste voor mij is dat het van titanium is en rond 44mm.

Wat zwaarder geworden de laatste dagen dus even een wat lichter Seiko chronograafje om :sunglasses:

4 likes

topper !

Titanium Emperor Tuna.

4 likes

22 likes

Mijn eerste Citizen. Zó blij met dit mooie lichtgewicht!

7 likes

Erg mooi :+1:

1 like

7 likes

Inderdaad een ideaal horloge qua gewichten om te dragen tijdens het beoefenen van topsport! :rofl:

14 likes

12 likes

G-Shock MR-G akazonae.:smile:

8 likes