Show your Witte Truien Banger

De helden van Mannen van de Tijd hebben het steeds over de/een witte truien banger. Nu mag het zo zijn dat ik afgelopen Black Friday weer eens (sinds heul veel jaren) een witte(isch)/ licht beige/ lichte trui heb gescoord.

Kijkend in m’n horlogekist slaat de twijfel toe; wat is de (ultieme) witte truien banger in mijn collectie? Is het die Rolex, Omega of toch de CFB, allemaal, of erger nog, wellicht wel helemaal geen? Ik kom er maar niet uit en lig er al dagen wakker van.

So please help me en stem welk horloge een witte truien banger is.

Many many thanks :pray:

Wat is een witte truien banger?
  • Rolex Explorer II (polar)
  • Omega Seamaster Aqua Terra
  • Carl F. Bucherer Scubatec
  • Sinn UX GSG 9
  • Mijn lieve Pulsar
  • Nope, je hebt geen witte truien banger
0 stemmers

Uiteraard ben ik ook erg benieuwd wat jullie ultieme witte truien banger is en/of welke witte truien bangers in jullie collectie vertoeven.

16 likes

Ik heb maar 1 witte trui maar dan kan ik m’n horloge niet zien. Gelukkig draag ik hem niet al te vaak.
IMG_0588

78 likes

Sowieso de explorer :ok_hand:

2 likes

Waar gaat dit heen? Gaan we binnenkort stemmen op welk horloge het beste bij een bende past.

Show your Gang banger?

29 likes

Ik kreeg een notificatie…

20 likes

Er gaan geruchten het hier gaat afspelen: HF secret GB-meeting

4 likes

Explorer idd :ok_hand:

1 like

Precies de reden dat ik geen podcasts luister. Maar laat ik nu een witte trui aan hebben…

39 likes

Heb wel een bruine trui voor je… :upside_down_face:

2 likes

Dit is mijn BangBro! :crazy_face:

10 likes

Voor of na het poepen? :rofl:

2 likes

Haha wat een held :muscle:t2: Zonder twijfel de Sinn!

2 likes

Wit jasje

15 likes

Ik ga heel lekker op die Omega. Maar het zou zomaar kunnen zijn dat ik de essentie van een “Witte Truien Banger” (WTB?) niet helemaal begrijp.

En ik nu ook, dus hupsakee:

• Nomos
  • Ebel
  • Breitling
  • :poop:
0 stemmers
4 likes

Volgens mij stemmen we gewoon op het horloge dat we het mooiste vinden. :grin:

5 likes

Ik zou iets dragen wat contrasteert met het witte van de trui. Een horloge met witte plaat kan dan alsnog, maar wel met zwarte band, geen staal.

5 likes

:stuck_out_tongue_closed_eyes::face_exhaling::joy::rofl:

1 like

Wat is precies de definitie van een wittetruienbanger?

4 likes

41 likes

Ik ga ervoor dat dit redelijk vrije te interpreteren is binnen een afgebakend gebied; het horloge heeft enig contrast t.o.v. de witte trui/ het witte jasje, is toch wel een redelijke klatser (ook ruimte voor interpretatie) waarbij het nog niet uitgekristalliseerd is of een (blank) stalen band deel uitmaakt van de definitie.

4 likes