Show your Witte Truien Banger

De CW12 kan er ook wat van :blue_heart:

17 likes

7 likes

10 likes

9 likes

Met zonder witte.

8 likes

Zonder twijfel deze onvolprezen Horage Autark Jura
(Niet van mij, dat ben ik dan ook niet. Noch mijn trui. Die zou ook nooit wit blijven vrees ik.)

7 likes

Een (niet zo) witte truien banger :innocent:

Het is schaduw, echt waar :sweat_smile:

13 likes

8 likes

4 likes

Volgens mij moet je een kledingborstel kopen in plaats van horloges. Yuck.

Mental note: Als ik hier wat post, even een schone trui aan.

Overigens, @Rob007, mag een beige trui ook? Ik heb geen wit, maar het wordt hoog tijd voor Cartier in dit topic. Omdat dat vrijwel altijd het juiste antwoord is.

3 likes

Dan wikkel je maar wat wc papier om je arm.

3 likes

Uiteraard!

Zeker is dat de missing link.

Ja klopt, dit zijn super slechte foto’s uit het archief, maar ja klopt; Cartier is bijna altijd het antwoord :ok_hand:t3:

8 likes

Klopt!

8 likes

4 likes

Wit en goud, top combi :smiley:

9 likes

Witte trui :heavy_check_mark:
Horloge :heavy_check_mark:
Witte Truinen Banger :white_check_mark:

7 likes

11 likes

Als je aan witte truien denkt dan denk je natuurlijk aan cricket, ik in ieder geval wel.

Een relevante anecdote. Lang geleden, volgens mij iets van '98 of '99 speelde ik een wedstrijd tegen VRA.

Aanvulling. Als je als rechtshandige batsman aan het batten bent dan is je linkerpols zo’n beetje het meest vooruitgestoken lichaamdeel. Houd dat in gedachten.

Ik speelde recreatief cricket in de lagere regionen tegen een breed spectrum aan leeftijden. Op gegeven moment liep ik na de thee met een tegenstander richting het veld, een oudere heer, toen ergens mid 50 denk ik. Ik zag dat hij een roodgouden UG Polerouter omhad en ik vroeg daarnaar. Hij vertelde dat het het horloge was dat zijn moeder voor zijn vader gekocht had ergens vroeg jaren '60. Ik heb geen idee of het een bumper of een Microtor was maar als het horloge toen nieuw was moet het een Microtor geweest zijn.

Laat in de innings moest hij batten en tot mijn stomme verbazing had hij zijn UG nog gewoon om. Ik hoef denk ik niet uit te leggen wat zelfs een langzaam gebowlde cricketbal kan doen met een Polerouter. Laat ik zeggen dat je een bouwpakket over zou houden. Maar ja, het ding had het tot die tijd overleefd hoewel prestaties uit het verleden geen garantie voor de toekomst bieden. Ikzelf heb nooit met horloge om gespeeld maar dat was omdat ik het niet prettig vond en 's zomers zorgde het ervoor dat je een egaal kleurtje had :wink:

Foto ter illustratie…

19 likes

Sowieso een goed verhaal! :clap:t3: