Show your zomerknaller

Nou, ik zoek eigenlijk nog wat inspiratie voor de zomer knaller van dit jaar. Vorig jaar had ik een prachtige Seiko Samurai Blue lagoon, maar die heb ik weer verkocht…
Dit jaar wil ik eigenlijk wel weer wat kleur in de zomer, een Squale of een Sumo vind ik eigenlijk ook wel erg mooi.

Nog steeds een erg mooi ding:

Dusss…
Wat zijn jullie zomer knallers voor komende zomer of waar zijn jullie naar op zoek?

3 likes

:shushing_face:

2 likes

Toekomstige zomer knallers :wink:

1 like

Je foto doet het nog steeds niet.
Ben zelf ook nog opzoek naar een zomerse knaller die mee kan op vakantie…en dan bedoel ik een horloge :yum:

Nu als het goed is wel :wink:

Zomerknaller dit jaar.

4 likes

Mooi ding die squale

1 like

De Seiko Presage old fashioned, niet om te zwemmen maar om te shinen

7 likes

Heh. Ik had 'm net vandaag weer om.

Eigenlijk moet ik er nog eens een vijfjaren review van schrijven. Ik heb 'm in 2015 gekocht als full set omdat @Hamari andere plannen had, en sindsdien is hij niet meer uit de verzameling weg te denken.

Wel moet er nog een ander bandje op. Want deze donkerbruine is, wel, te donkerbruin. Ik vind honing of cognac er beter op staan, dus ik moet me nog eens oriënteren op een mooie vintage look band.

Buiten dat doen deze het goed, 's zomers:





En ja, dit is gewoon m’n knaller:

Die doet het altijd, Henk. Da wittegij ook.

5 likes

Seamaster 300m in het blauw, IWC petit prince of een Panerai, weet nog niet welke.

1 like

Dit was mijn “oude” zomerknaller:

Dit is mijn nieuwe zomerknaller voor 2020:

Maar het ziet er naar uit dat deze toch binnenkort de Squale gaat verslaan:

8 likes

6 likes

Een erg mooie collectie! Mocht je wellicht ooit nog is van je squale af willen, dan ben ik wel beschikbaar!

Die rubberen band staat ook erg goed!

Super comfortabel.

Mijn lijstje van potentiële zomer knallers:
image

3 likes

G0dver. Wil je dat wel even laten? Ik zit hier rustig een kopje thee te drinken, en m’n kooplust wordt aangewakkerd door die snode photobomb.

Wat een geil ding. Al vind mijn partner hem meh. :slight_smile: Ze zal wel gelijk krijgen om mijn pols. Zij vind dat ik dit moet kopen:

De SRPD37J1.

Wat zeggen jullie?

4 likes

De witte :sunglasses:

Hier mag trouwens ook nog wel een Sinn 104 aan toegevoegd worden :blush:

3 likes