Goedemiddag,
Heeft iemand informatie over dit horloge ,zijn daar soms 2 uitvoeringen van gemaakt ,kom deze namelijk nergens tegen
Welke verschillen doel je op? Hier zie ik er bijvoorbeeld ook een met dezelfde tachymeterring als de eerste die je laat zien:
https://www.worthpoint.com/worthopedia/sicura-satellite-wristwatch-513132249
Ja die hadt ik ook gevonden als enige maar de vraag iis waarom zijn er twee verschillende uitvoeringen en deze nergens te vinden is
Tja, lijkt me niet zo heel raar toch? van elk horloge bestaan verschillende uitvoeringen, en zeker met vintage horloges is dat zo. Vroeger ging het over het algemeen wat minder gestructureerd dan tegenwoordig.
Dat je van een vintage horloge geen tweede online kunt vinden betekent niet dat er geen tweede is. Wellicht dat er over een poosje wel een opduikt. Heb vaak genoeg gehad dat ik dacht dat iets niet origineel was, maar een half jaar later duikt ineens precies zo’n exemplaar op. Welkom in de wereld van vintage horloges
En andersom toch ook, dat je wel dacht dat het origineel was maar na verloop van tijd toch de deceptie kreeg.
Klopt, die kant op ook
Maar in dit geval lijkt me die kans niet groot, je komt die versie van de bezel tegen, je komt die kleuren tegen, alleen de combinatie niet.
Zeker bij een (bij het grote publiek) minder bekend merk als Sicura gebeurt dat nog wel eens. Het is geen Rolex, Seiko, Tissot of Omega, daar worden (en zijn) boeken over volgeschreven.