Wij noemen het werpgoud
Hier ook baargoud, werpgoud, goudbaar (welke smaakjes hebben we nog meer?) aangeschaft. Een witgouden ring die mooi als duo bij de eerste past, en de Seiko Tank:
en heb nog €120,- over , maar hoop eigenlijk dat ze de nieuwe Tsuyosa’s krijgen…
Ik begin oud te worden.
Nu zie ik een tank op stalen bracelet.
Laatst een Portugieser op staal.
Normvervaging en zedenverval!
Waar gaat het heen met de wereld?
Zulke horloges horen op leder!
Ik hoef ook geen kilo te hebben.
Je zou eens moeten zien op wat voor auto Ford het Mustang logo plakt, of hoe een MG er tegenwoordig uitziet!
I know maar vrouwlief is geen leder fan en wilde deze toch graag hebben. Dan regelen we dat
Baargoud, niet een goudbaar
Hoe kijken/bestellen jullie uiteindelijk?
Prijzen via vaste computer zijn hoger dan dezelfde modellen via telefoon zie ik net.
(Ik weet niet welke prijzen de winkels hanteren? Ik kwam er net achter met het filter op Seiko aan)
Heb je een Siebel account? Dan krijg je namelijk 10% korting op de prijs die je normaal gesproken op hun website ziet. En dan daar dus nog de bonnen vanaf
Ahhh dat is het, telefoon stond inderdaad ingelogd. Ik vond het al vreemd
Deze voor mijn vrouw binnen:
Mooi horloge, maar de box en papieren kloppen volgens mij niet
Volgens mij pakken ze maar wat bij elkaar daar.
Nou ja de prijs was goed
14 februari mijn GWG-B1000 besteld, helaas nog steeds geen verzendbevestiging mogen ontvangen.
Morgen maar eens achteraan…
Die van mij is binnen 3 dagen binnen
Ik zou mailen
Die is mooi
Ik kreeg dezelfde dag nog reactie van Marley, die ivm ziekte twee weken geleden alleen de webshopbestellingen en klantenservice mocht fixen. Dus als daar nog Valentijnsdrukte én bonnengekte bovenop komt. …
De horloges die niet in centrale voorraad zijn, moeten vanuit het land naar het hoofdkantoor worden verstuurd om vervolgens weer naar jou door te zetten. Dat is het verschil dat de een wel 5 werkdagen kan duren, en de ander ‘morgen in huis’ kan zijn.
Maar mail ze maar even, je krijgt erg snel reactie.